17-06-2024, 22:51:05
Czy użytkowaliście wideo rejestrator Blackvue DR900S-2CH dłużej niż 4-5 lata?
Kamerę zakupiłem we wrześniu 2018 roku, pierwsza naprawa już pogwarancyjna odbyła się w sierpniu 2021, kolejna naprawa odbyła się w lipcu 2023. Za pierwszym razem wymiana RTC, za drugim razem wymiana całej płyty głównej w serwisie centralnym. Podziałała niecały rok po wymianie płyty głównej na nową i znów działa kiedy chce (zaczyna działać dopiero jak nagrzeje się na słońcu).
Czy jest sens brnąć w naprawy co roku, koszty około 800 zł czy lepiej kupić coś nowego, a może zmienić producenta na innego z obsługą clouda?
Mam złe doświadczenie z Blackvue, poprzednie modele dr650s i 750s wysyłałem do serwisu w czasie gwarancji i po gwarancji.
Kamerę zakupiłem we wrześniu 2018 roku, pierwsza naprawa już pogwarancyjna odbyła się w sierpniu 2021, kolejna naprawa odbyła się w lipcu 2023. Za pierwszym razem wymiana RTC, za drugim razem wymiana całej płyty głównej w serwisie centralnym. Podziałała niecały rok po wymianie płyty głównej na nową i znów działa kiedy chce (zaczyna działać dopiero jak nagrzeje się na słońcu).
Czy jest sens brnąć w naprawy co roku, koszty około 800 zł czy lepiej kupić coś nowego, a może zmienić producenta na innego z obsługą clouda?
Mam złe doświadczenie z Blackvue, poprzednie modele dr650s i 750s wysyłałem do serwisu w czasie gwarancji i po gwarancji.