Witaj! Logowanie Rejestracja


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Naprawa wtyku ładowarki samochodowej.
#1
Coś mi ostatnio zaczęło przerywać zasilanie. Okazało się, że bolec plusowy chowa się za bardzo do wtyczki ładowarki. Wygląda to jak by nie było sprężynki. Jak się dostać do środka ? Problemem jest pierścień na końcu wtyczki.
A129 Plus-G   i G1WH
 
Odpowiedz
#2
Ten pierścień, zdaje się odkręcać (?)
Nie zasuwam !    Prędkość zabija !    Włącz myślenie.
Nie skreślaj życia tak prędko !    Żyj i pozwól żyć innym !
 
Odpowiedz
#3
Tak. Ten pierścień nie jest żadnym problemem. Odkręcasz ten plastikowy i potem zsuwasz ten metalowy.
VIOFO A119S + GPS+CPL  Przód i Tył Heart 
 
Odpowiedz
#4
Cholera a mi się wydawało, że ten pierścień jest jakoś zaciśnięty na stałe na końcówkę. Przy innych ładowarkach końcówki już na pierwszy rzut oka widać, ze są rozkręcane. Pójdę do samochodu i popróbuję.
A129 Plus-G   i G1WH
 
Odpowiedz
#5
Ok. Zrobione. Odkręca się sama końcówka. Sprężynkę rozciągnąłem i działa jak należy. Zmylił mnie ten pierścień.
Temat chyba można usunąć.
A129 Plus-G   i G1WH
 
Odpowiedz
#6
(18-06-2016, 15:36:27)pawelpp napisał(a): Ok. Zrobione. Odkręca się sama końcówka. Sprężynkę rozciągnąłem i działa jak należy. Zmylił mnie ten pierścień.
Temat chyba można usunąć.

Temat/        /  można usunąć.

dokładnie tak Confused
;Nie wzyscy muzułmanie to terrorysci
ale wszyscy terrorysci są muzułmanami;
Prof. Bogusław Wolniewicz
 
Odpowiedz
  


Skocz do:


Browsing: 1 gości