Ciezko powiedziec, szoku nie ma...
Nie wycisna z tej matrycy duzo, ale
Napewno jeszcze troche da sie obnizyc EV (bo niebo jest ciagle przeswietlone), @evad, ja bym eksperymentalnie sprawdzil jakie EV pozwala zobaczyc chmury na nie cale białe tło,
Jak juz EV pozwoli zobaczyc niebo, wtedy wyjdzie jaka dynamike swiatla ma sensor, czyli jak ciemna stanie sie droga na tle normanie widocznego nieba.
Wraz z tym szybkosc migawki powinna lepiej wplynac na ostosc w ruchu, napewno nie bedzie tu tak dobrze jak A129 (stara) ale cos napewno sie poprawi.
Ahhhh... testuj na WDR OFF (bo to znowu porazka jakas z ISO bedzie).
Czy temp odcięcia daje sie we znaki na parkingu?
Ja nadal czekam na swoja A129 PRO...
Oczywiscie dzieki za material filmowy...
Nie wycisna z tej matrycy duzo, ale
Napewno jeszcze troche da sie obnizyc EV (bo niebo jest ciagle przeswietlone), @evad, ja bym eksperymentalnie sprawdzil jakie EV pozwala zobaczyc chmury na nie cale białe tło,
Jak juz EV pozwoli zobaczyc niebo, wtedy wyjdzie jaka dynamike swiatla ma sensor, czyli jak ciemna stanie sie droga na tle normanie widocznego nieba.
Wraz z tym szybkosc migawki powinna lepiej wplynac na ostosc w ruchu, napewno nie bedzie tu tak dobrze jak A129 (stara) ale cos napewno sie poprawi.
Ahhhh... testuj na WDR OFF (bo to znowu porazka jakas z ISO bedzie).
Czy temp odcięcia daje sie we znaki na parkingu?
Ja nadal czekam na swoja A129 PRO...
Oczywiscie dzieki za material filmowy...
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.