Witaj! Logowanie Rejestracja


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pytanie o silnik
#20
puder napisał(a):
s3kawek napisał(a):Poza tym, po 100 tys km mam oszczędność rzędu 35 tys więc starczy na 1,5 takich samochodów jaki mam teraz.
Możesz przedstawić wyliczenia tych oszczędności, bo 35 tys. jakoś to mało wiarygodne się wydaje.


Moim autem 100 km przejeżdżam za 56 zł w przypadku PB i 28 w przypadku LPG. Z tego wychodzi że 1000 km robię za odpowiednio 560 i 280 zł. Idąc dalej, po 100 tys na PB wydałbym 56 tys a za LPG 28 tys. Wychodzi 28 tys. To nie 35 tys ale jak to kiedyś (chyba w 2012 r.) liczyłem to tyle wychodziło. Ceny się wahają ale przeważnie jest to około połowa ceny PB.
Jakbym nie liczył to nawet przeglądy co 10 tys za 100 zł (mocno zawyżone) to daje w tym okresie tysiąc zł + 180 więcej za przegląd rejestracyjny (te 100 tys zrobię w 3 lata) i ew wymiana reduktora to i tak wyjdzie jakieś 26 tys w kieszeni.
Jakby nie liczyć, jest to opłacalne.

grucha napisał(a):Samochód z lpg.najmniej bo to zależy od zużycia silnika pali 30% więcej niz paliwa.

Prawidłowo wyregulowana instalacja nie ma prawa palić 30% i więcej niż PB w nowoczesnych silnikach z wtryskową instalacją LPG. Zbyt duże rozbieżności powodują błędy silnika. Powinien palić ok 15% więcej LPG niż PB.
[Obrazek: bErt89d.jpg]
 
Odpowiedz
  


Wiadomości w tym wątku

Skocz do:


Browsing: 4 gości