Witaj! Logowanie Rejestracja


Ankieta: czy jestes zadowolony z tej baterii na ogniwach LiFePO4, ktorej?
TAK [Cellink B, NEO6, NEO9, PRO]
TAK [Blackvue B-124]
TAK [IROAD POWER PACK / GPACK]
NIE jestem zadowolony...
ciagle sie zastanawiam...
[Wyniki ankiety]
 
Uwaga: To jest publiczna ankieta, więc każdy może zobaczyć na co zagłosowano.
Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Cellink B [Power Bank zaprojektowany dla kamer CAR DVR]
B-124 to jest technicznie 1:1 odpowiednik Cellink NEO6, nawet na naklejce znamionowej z tyłu jest jak byk napisane NEO6.

Btw, produkty firmy Cellink już wkrótce w ofercie WR24.PL.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Dawid Lorenz

Wideorejestratory24.pl
Wideorejestratory.pl
Z kuponem AUTOWRZUTA forumowicze kupują taniej :-)
 
Odpowiedz
Rozważam zakup Cellink'a, niestety, mój główny problem polega na tym, że nie mogę modyfikować instalacji elektrycznej w samochodzie, ponieważ jest w leasing'u.
Czy istnieje możliwość bezpiecznego ładowania Cellink'a z gniazda zapalniczki albo gniazda 230V (Max 150W), które mam dodatkowo w wyposażeniu samochodu (Passat B8).

Oczywiście, jestem tego świadomy, że ograniczenie prądu ładowania wydłuży czas ładowania baterii Cellinka...
 
Odpowiedz
Kup neo6 i bedziesz ladowac z zapalniczki
 
Odpowiedz
(15-02-2019, 21:18:50)evad napisał(a): Btw, produkty firmy Cellink już wkrótce w ofercie WR24.PL.

Bardzo dobra wiadomość

Smile czekam na ofertę Smile
 
Odpowiedz
Po kilkudniowym oczekiwaniu dotarł do mnie POWER MAGIC ULTRA BATTERY B-124. Nim zamontuje go w docelowym samochodzie postanowiłem zrobić kilka prób i pomiarów, podłączając go tymczasowo do gniazda zapalniczki. I tak:
*w świetle danych z aplikacji ładowanie następuje jak tylko w gnieździe pojawi się prąd, nawet przy napięciu rzędu 12V,
*pomiar dokładnym woltomierzem napięcia na wyjściu power banku pokazuje wartości takie jak aplikacja (wniosek: aplikacja pokazuje właściwą wartość na wyjściu),
*pomiar napięcia w instalacji pokazuje z kolei napięcie wyższe o ok. 1V niż pokazuje aplikacja na wejściu power banka (wniosek: aplikacja zaniża podawaną wartość napięcia zasilającego na wejściu).
*napięcie na styku ACC OUT pojawia się wraz z podaniem zasilania na power bank i pozostaje cały czas, nawet gdy napięcie na wejściu do power banka spadnie poniżej 12V - zrobiłem próbę pozostawiając zasilanie i przy zgaszonym silniku włączyłem komplet prądożernych odbiorników...

W przypadku gdy system start - stop zgasi silnik i spada napięcie w instalacji, power bank nie wychodzi z trybu parkingowego a na aplikacji pojawia się ostrzeżenie o niskim napięciu.
   

Aplikacja nie koliduje z zestawem głośnomówiącym - można normalnie odbierać rozmowy itd. Wadą jest natomiast w żaden sposób niezablokowany dostęp do power banka - każdy może się zalogować i zmienić ustawienia...
 
Odpowiedz
Zapraszam forumowiczów do wpisu na blogu na temat BlackVue B-124 oraz wideoprezentacji adaptera, sposobu montażu w moim samochodzie, a także relacji z podłączenia B-124 do instalacji elektrycznej:

Blog:
https://www.wideorejestratory24.info/201...b-124.html

Prezentacja + sposób zamontowania w samochodzie:
https://www.youtube.com/watch?v=cA4M4mGUWa0





Relacja z montażu B-124 i podłączania hardwire:
https://www.youtube.com/watch?v=4dLRMlESWhI



Dawid Lorenz

Wideorejestratory24.pl
Wideorejestratory.pl
Z kuponem AUTOWRZUTA forumowicze kupują taniej :-)
 
Odpowiedz
z tego co zrozumiałem to nie ma możliwości podpiąć najpierw samego hardwire ACC pod kamerkę i potem tylko dołożyć cellinka aby było git. Trzeba pod niego na nowo kable ciągnąć z kamerki, a KITa wypiąć z kamerki a wpiąć w Cellinka - tak ?

Wiec, lepiej kupić od razu całość, aby dwa razy nie rozkładać kabelków po kabinie Smile
 
Odpowiedz
(05-03-2019, 13:10:53)Widmo.SG napisał(a): z tego co zrozumiałem to nie ma możliwości podpiąć najpierw samego hardwire ACC pod kamerkę i potem tylko dołożyć cellinka aby było git. Trzeba pod niego na nowo kable ciągnąć z kamerki, a KITa wypiąć z kamerki a wpiąć w Cellinka  - tak ?

Wiec, lepiej kupić od razu całość, aby dwa razy nie rozkładać kabelków po kabinie Smile

I tak i nie. To zależy gdzie zlokalizowany ma być power bank i skąd pociągniesz zasilanie. Zakładając, że zasilanie poprowadzisz ze skrzynki bezpieczników a power-bank zamontujesz pod fotelem możesz podzielić instalacje na etapy.

Etap 1: montujesz kamerę i hardwire. Zasilanie prowadzisz ze skrzynki bezpieczników. Moduł hardwire montujesz pod fotelem. Pod fotel doprowadzasz zasilanie do hardwire.

Etap 2: Dokupujesz power bank. Pomiędzy skrzynką bezpieczników a hardwire wpinasz power bank. Kabel od hardwire do kamerki zostaje ten sam. Z mojego doświadczenia wynika, że najwięcej pracy jest z poprowadzeniem kabla z przedniej do tylnej kamerki i od bezpieczników do kamerki. Rozbicie montażu na dwa etapy nie wiąże się więc z jakimś olbrzymim dodatkowym nakładem pracy.
 
Odpowiedz
(05-03-2019, 13:10:53)Widmo.SG napisał(a): z tego co zrozumiałem to nie ma możliwości podpiąć najpierw samego hardwire ACC pod kamerkę i potem tylko dołożyć cellinka aby było git. Trzeba pod niego na nowo kable ciągnąć z kamerki, a KITa wypiąć z kamerki a wpiąć w Cellinka  - tak ?

Wiec, lepiej kupić od razu całość, aby dwa razy nie rozkładać kabelków po kabinie Smile

Z tego co zrozumiałem, to źle zrozumiałeś.
Do Cellink-a nie podłączasz kamery bezpośrednio, więc nic nie musisz na nowo ciągnąć. Jak podłączysz sam hardwire do kamery, to tak już zostanie. Cellink-a podłączasz wtedy pomiędzy auto, a hardwire. Jak i gdzie, to musisz sam określić na podstawie swojego upodobania i możliwości umiejscowienia.
Zarówno instalacja samochodowa, jak i Cellink podają napięcie 12V, które zmniejszane jest do 5V dzięki hardwire. Na 5V działa kamera i jeżeli podłączysz kamerę bezpośrednio do instalacji lub do Cellinka, to ją spalisz.
Podsumowując, możesz podłączyć na razie kamerę przez hardwire, którego kabelki podłączysz do instalacji w samochodzie, ale dopóki nie kupisz sobie Cellink-a, to tryb parkingowy, jeżeli będziesz używał, będzie wykorzystywał akumulator samochodowy.
Żółty ACC podłączasz pod bezpiecznik, na którym napięcie pojawia się po zapłonie.
Czerwony BATTERY do akumulatora bezpośrednio dając dodatkowy bezpiecznik, albo do skrzynki z bezpiecznikami (Cellink NEO 9 pobiera prąd 15A, więc jak później go podłączysz, to musi być zapas prądowy, żeby osłużyć odpowiedni odbiornik samochodowy + Cellink), ale 12V musi być tam cały czas (nawet po zamknięciu auta), żeby działał tryb parkingowy.
Czarny GND do masy, karoserii samochodu.
Takie podłączenie będzie działać, ale będzie drenować akumulator.
Teraz, żeby dołożyć Cellink-a, musisz tylko odpiąć wszystkie 3 kabelki hardwire od samochodu i podłączyć je do przewodów Cellink-a, czyli czarny do czarnego, żółty do czerwonego i czerwony do żółtego.
W miejsce odpiętych kabelków hardwire od instalacji podłączasz:
cienki zielony kabelek w miejsce gdzie był wpięty żółty ACC (bezpiecznik po zapłonie),
+12V zasilanie Cellinka w miejsce czerwonego BATTERY (akumulator lub bezpiecznik),
MASA Cellink-a w miejsce czarnego GND (pod śrubkę karoserii).
[Obrazek: bez2png_qsqharr.png]
 
Odpowiedz
Dzięki Panowie za wyprowadzenie z błędu i łopatologiczne info co i jak Wink
 
Odpowiedz
jak macie fundusze to kupujcie i montujcie, ja niestety jeszcze nie mam więc korzystam z Viofo tylko w czasie jazdy

ponad tydzień temu na osiedlu jakiś .....uj przerysowal mi prawy bok auta, gdybym mial nagrania to byloby latwiej namierzyc sprawce

nie przypuszczam aby to byl ktos z mieszkancow osiedla bo parkuje w tym miejscu od lat a raczej wyglada na idiote z firmy przycinajacej krzewy na zlecenie spoldzielni; moge zgadywac ze chcieli pewnie postawic kontener i akurat nie pasowalo im ze moje auto stoi w tym a nie innym dozwolonym miejscu
 
Odpowiedz
  


Skocz do:


Browsing: 1 gości