• Witamy w serwisie AutoWrzuta.pl
  • Zapraszamy na strony naszych Partnerów!
  • Chcesz, żeby Twój film był w tv? Czytaj ogłoszenia!
Witaj! Logowanie Rejestracja



Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
BMW e38
#1
Poprzednie wozidełko <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://autowrzuta.pl/viewtopic.php?f=55&t=680">viewtopic.php?f=55&t=680</a><!-- l --> zostało sprzedane, z kamerką i naklejką więc być może jego nowy właściciel zawita do nas na forum Confusedtpsml:
Nowy nabytek to zacne BMW E38, 1997r. silnik 4,4 V8, 286 km - zagazowane, skrzynia automatyczna.
Co można o nim powiedzieć - mamy go krótko, dotychczasowe przejażdżki sprawiły sporo radości a uśmiech trzeba nam zdejmować chirurgicznie Big GrinD
Auto mimo swojego wieku prezentuje się imponująco - ma piękny, granatowy lakier i zadbane wnętrze - może dzięki temu wybaczymy mu rachunki na stacji benzynowej i u mechanika Big GrinD
Stan pkt 0
 
Odpowiedz
#2
Fajne MBW oby nie było jak w tym filmiku [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=MVTaame0hqM[/youtube] Big GrinD
MÓJ KANAŁ YOU TUBE KLIKNIJ W MIO
[Obrazek: f6b1916850527701m.jpg]
Stan pkt - 0
[Obrazek: 1178405.png]
 
Odpowiedz
#3
Woow... piękne BMW, już od dłuższego czasu mi się marzy ten model.
Gratuluje zakupu i życzę dłuuugiej i bezawaryjnej jazdy. :okman:
 
Odpowiedz
#4
Ile zapłaciliscie ? moizm zdaniem wielki bład Smile przesiasc sie z kilku letniego auta na trupa Big Grin mimo iz moze byc w idealnym stanie to to juz trup Big Grin i dla kolekcjonera super
 
Odpowiedz
#5
Wow Smile Gratuluję odwagi i "jaj" żeby w miarę nowy nudnowóz zamienić na taką dosyć starą i ryzykowną skarbonkę Smile
Mnie niestety po zakupie moto, motoryzacyjnie nieco "wykastrowało" i 95% radości z jazdy zdecydowałem się przetransferować na 2 koła, dlatego szukając kolejnego auta zacząłem bardziej zwracać uwagę na rzeczy, które właściwie powinny być nieistotne jak np. ekonomia, czy usterkowość - smutne to dosyć, ale pozostaje mi jeszcze możliwość cieszenia się Waszym szczęściem z poruszania się fajną furką :okman: Pokazałabyś środek jeszcze Smile

KierowcaZawodowyx napisał(a):Ile zapłaciliscie ? moizm zdaniem wielki bład Smile przesiasc sie z kilku letniego auta na trupa Big Grin mimo iz moze byc w idealnym stanie to to juz trup Big Grin i dla kolekcjonera super
Bez przesady, to auto pomimo wieku, bije na głowę właściwie w każdym aspekcie(oprócz ekonomii) jakiekolwiek inne nowe dostępne za podobną kwotę. Sam przecież jeździsz gorszym trupem(escort, było nie było "lider",tyle że od końca, wszelkich raportów ustrkowości) i chyba go lubisz nie?! Big Grin Odrobina polotu i fantazji w tym smutnym jak p..a mieście zawsze się przyda Big Grin Wink
Stan pkt 28
 
Odpowiedz
#6
A kto bogatemu zabroni!!??!!?? Big GrinD Big GrinD Big GrinD
A tak na serio koledzy: jeśli chodzi o ekonomię to użytkowanie tego samochodu kosztuje nas tyle co użytkowanie VIKI (8 litrów ropy = 20 litrów gazu). Części i koszty napraw trochę niższe niż w vectrze.
Jakość wykonania i to co oferuje ten samochód (wyposażenie, jakość wykonania, osiągi) bije na łeb na szyję opla. Radość z jazdy nieopisana.....
A vectra? No cóż nie taka młoda bo już miała 9 lat i dostarczała coraz więcej problemów, również finansowych. Jak mamy bulić to przynajmniej niech mamy jakąś radochę Big GrinD
Stan pkt 0
 
Odpowiedz
#7
YarooS napisał(a):Wow Smile Gratuluję odwagi i "jaj" żeby w miarę nowy nudnowóz zamienić na taką dosyć starą i ryzykowną skarbonkę Smile
Mnie niestety po zakupie moto, motoryzacyjnie nieco "wykastrowało" i 95% radości z jazdy zdecydowałem się przetransferować na 2 koła, dlatego szukając kolejnego auta zacząłem bardziej zwracać uwagę na rzeczy, które właściwie powinny być nieistotne jak np. ekonomia, czy usterkowość - smutne to dosyć, ale pozostaje mi jeszcze możliwość cieszenia się Waszym szczęściem z poruszania się fajną furką :okman: Pokazałabyś środek jeszcze Smile

KierowcaZawodowyx napisał(a):Ile zapłaciliscie ? moizm zdaniem wielki bład Smile przesiasc sie z kilku letniego auta na trupa Big Grin mimo iz moze byc w idealnym stanie to to juz trup Big Grin i dla kolekcjonera super
Bez przesady, to auto pomimo wieku, bije na głowę właściwie w każdym aspekcie(oprócz ekonomii) jakiekolwiek inne nowe dostępne za podobną kwotę. Sam przecież jeździsz gorszym trupem(escort, było nie było "lider",tyle że od końca, wszelkich raportów ustrkowości) i chyba go lubisz nie?! Big Grin Odrobina polotu i fantazji w tym smutnym jak p..a mieście zawsze się przyda Big Grin Wink

Dokladnie i escortem i audi Big Grin tylko ze a go nie naprawiam bo sie nie psuje Big Grin ostatnio wymienilem eksploatacje czyli tuleje laczniki stabilizatora sprzegło Smile a tak to nigdy sie nie zepsul mimo iz jezdzi co dzien do odciecia Smile
 
Odpowiedz
#8
A przebieg jaki ma tak ogolnie Big Grin ? ale według serwisu BMW a nie stanu licznika Big Grin
 
Odpowiedz
#9
KierowcaZawodowyx napisał(a):A przebieg jaki ma tak ogolnie Big Grin ? ale według serwisu BMW a nie stanu licznika Big Grin
227000
Stan pkt 0
 
Odpowiedz
#10
Ale się czepiacie, pomyślałbym że zazdrościcie Big GrinD
Kamery : Przód Mio-618 / Tył Mio-358
 
Odpowiedz
  


Skocz do:


Browsing: 1 gości