Witaj! Logowanie Rejestracja


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tak wygląda Ferrari po zderzeniu ze... Smartem!
#1
Ferrari 458 Speciale na jednym z berlińskich skrzyżowań (ulice: Urania i Kleiststesse) zderzył się z dużo lżejszym Smartem Fortwo, który próbował przejechać na czerwonym świetle.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=h5MffCiTxtc#t=102[/youtube]
;Nie wzyscy muzułmanie to terrorysci
ale wszyscy terrorysci są muzułmanami;
Prof. Bogusław Wolniewicz
 
Odpowiedz
#2
Ferrari 458 Speciale na jednym z berlińskich skrzyżowań (ulice: Urania i Kleiststesse) zderzył się z dużo lżejszym Smartem Fortwo, który próbował przejechać na czerwonym świetle.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=h5MffCiTxtc#t=102[/youtube]
;Nie wzyscy muzułmanie to terrorysci
ale wszyscy terrorysci są muzułmanami;
Prof. Bogusław Wolniewicz
 
Odpowiedz
#3
Ferrari 458 Speciale na jednym z berlińskich skrzyżowań (ulice: Urania i Kleiststesse) zderzył się z dużo lżejszym Smartem Fortwo, który próbował przejechać na czerwonym świetle.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=h5MffCiTxtc#t=102[/youtube]
;Nie wzyscy muzułmanie to terrorysci
ale wszyscy terrorysci są muzułmanami;
Prof. Bogusław Wolniewicz
 
Odpowiedz
#4
Totmorhen napisał(a):Ferrari 458 Speciale na jednym z berlińskich skrzyżowań (ulice: Urania i Kleiststesse) zderzył się z dużo lżejszym Smartem Fortwo, który próbował przejechać na czerwonym świetle.

I prawidłowo. Przód ma za zadanie pochłonąć energię kinetyczną a kabina pozostać nienaruszoną. Nie jest problemem zrobienie samochodu nie gniotącego się, problemem jest ochronić jadących w nim ludzi żeby w wyniku nagłego wytracenia prędkości, ich narządy wewnętrzne i mózg, nie zamieniły się w krwawą miazgę.
[Obrazek: bErt89d.jpg]
 
Odpowiedz
#5
Totmorhen napisał(a):Ferrari 458 Speciale na jednym z berlińskich skrzyżowań (ulice: Urania i Kleiststesse) zderzył się z dużo lżejszym Smartem Fortwo, który próbował przejechać na czerwonym świetle.

I prawidłowo. Przód ma za zadanie pochłonąć energię kinetyczną a kabina pozostać nienaruszoną. Nie jest problemem zrobienie samochodu nie gniotącego się, problemem jest ochronić jadących w nim ludzi żeby w wyniku nagłego wytracenia prędkości, ich narządy wewnętrzne i mózg, nie zamieniły się w krwawą miazgę.
[Obrazek: bErt89d.jpg]
 
Odpowiedz
#6
Totmorhen napisał(a):Ferrari 458 Speciale na jednym z berlińskich skrzyżowań (ulice: Urania i Kleiststesse) zderzył się z dużo lżejszym Smartem Fortwo, który próbował przejechać na czerwonym świetle.

I prawidłowo. Przód ma za zadanie pochłonąć energię kinetyczną a kabina pozostać nienaruszoną. Nie jest problemem zrobienie samochodu nie gniotącego się, problemem jest ochronić jadących w nim ludzi żeby w wyniku nagłego wytracenia prędkości, ich narządy wewnętrzne i mózg, nie zamieniły się w krwawą miazgę.
[Obrazek: bErt89d.jpg]
 
Odpowiedz
  


Skocz do:


Browsing: 1 gości