• Witamy w serwisie AutoWrzuta.pl
  • Zapraszamy na strony naszych Partnerów!
  • Chcesz, żeby Twój film był w tv? Czytaj ogłoszenia!
Witaj! Logowanie Rejestracja



Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mandaty
#1
Ja mandat za prędkość dostałem raz w życiu i upiekło mi się nieźle, bo akurat zwolniłem (mam nawet nagranie z tego - może gdzieś tu kiedyś je wrzucałem). Jednak w naszym chorym kraju podniesienie mandatów to będzie kolejny sposób na załatanie dziury budżetowej. Wg niektórych danych zwiększenie dopuszczalnej prędkości może ograniczyć liczbę wypadków.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://korwin-mikke.pl/wazne/zobacz/wyzsza_predkosc_zmniejsza_liczbe_wypadkow/90454">http://korwin-mikke.pl/wazne/zobacz/wyz ... dkow/90454</a><!-- m -->
Ja bym to tłumaczył tym, że ludzie "spieszący się" muszą wykonywać mniej karkołomnych manewrów.

Więc zamiast zwiększać kary zwiększyć dopuszczalną prędkość ! Niestety to też trzeba robić z głową !
 
Odpowiedz
#2
Ja mandat za prędkość dostałem raz w życiu i upiekło mi się nieźle, bo akurat zwolniłem (mam nawet nagranie z tego - może gdzieś tu kiedyś je wrzucałem). Jednak w naszym chorym kraju podniesienie mandatów to będzie kolejny sposób na załatanie dziury budżetowej. Wg niektórych danych zwiększenie dopuszczalnej prędkości może ograniczyć liczbę wypadków.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://korwin-mikke.pl/wazne/zobacz/wyzsza_predkosc_zmniejsza_liczbe_wypadkow/90454">http://korwin-mikke.pl/wazne/zobacz/wyz ... dkow/90454</a><!-- m -->
Ja bym to tłumaczył tym, że ludzie "spieszący się" muszą wykonywać mniej karkołomnych manewrów.

Więc zamiast zwiększać kary zwiększyć dopuszczalną prędkość ! Niestety to też trzeba robić z głową !
 
Odpowiedz
#3
Ja mandat za prędkość dostałem raz w życiu i upiekło mi się nieźle, bo akurat zwolniłem (mam nawet nagranie z tego - może gdzieś tu kiedyś je wrzucałem). Jednak w naszym chorym kraju podniesienie mandatów to będzie kolejny sposób na załatanie dziury budżetowej. Wg niektórych danych zwiększenie dopuszczalnej prędkości może ograniczyć liczbę wypadków.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://korwin-mikke.pl/wazne/zobacz/wyzsza_predkosc_zmniejsza_liczbe_wypadkow/90454">http://korwin-mikke.pl/wazne/zobacz/wyz ... dkow/90454</a><!-- m -->
Ja bym to tłumaczył tym, że ludzie "spieszący się" muszą wykonywać mniej karkołomnych manewrów.

Więc zamiast zwiększać kary zwiększyć dopuszczalną prędkość ! Niestety to też trzeba robić z głową !
 
Odpowiedz
#4
:helou:

A ja uważam, że oboje macie rację. A o 10 mniej wcale nie znaczy bezpieczniej. Oczywiście limity prędkości powinny być ustalane z głową i niech nawet będą te zakazy przekraczania 40 ale gdy minę taki zakaz niech tam będzie coś niebezpiecznego przejście dziury etc. Jedziesz w terenie zabudowanym dwa pasy w jedną stronę po lewej las po prawej las a Ty masz się wlec 50 km/h i 30 metròw przed końcem terenu zabudowanego - kontrola prędkości.

I wracając do mandatòw a pozostawiając prędkość za inne wykroczenia powinny się sypać bardzo duże mandaty. Np.parkowanie w obrębieskrzyżowania, przejšcia dla pieszych, nie ustąpie rowerzyście na ścieżce dla roweròw w zdłuż głòwnej ulicy, no i wwyprzedzanie, omijanie, wymijanie aut przed przejściem dla pieszych. Jak odbiorę laptopa z sewrwisu wrzucę jak 7 omija auto stojące przed przejściem.
 
Odpowiedz
#5
:helou:

A ja uważam, że oboje macie rację. A o 10 mniej wcale nie znaczy bezpieczniej. Oczywiście limity prędkości powinny być ustalane z głową i niech nawet będą te zakazy przekraczania 40 ale gdy minę taki zakaz niech tam będzie coś niebezpiecznego przejście dziury etc. Jedziesz w terenie zabudowanym dwa pasy w jedną stronę po lewej las po prawej las a Ty masz się wlec 50 km/h i 30 metròw przed końcem terenu zabudowanego - kontrola prędkości.

I wracając do mandatòw a pozostawiając prędkość za inne wykroczenia powinny się sypać bardzo duże mandaty. Np.parkowanie w obrębieskrzyżowania, przejšcia dla pieszych, nie ustąpie rowerzyście na ścieżce dla roweròw w zdłuż głòwnej ulicy, no i wwyprzedzanie, omijanie, wymijanie aut przed przejściem dla pieszych. Jak odbiorę laptopa z sewrwisu wrzucę jak 7 omija auto stojące przed przejściem.
 
Odpowiedz
#6
:helou:

A ja uważam, że oboje macie rację. A o 10 mniej wcale nie znaczy bezpieczniej. Oczywiście limity prędkości powinny być ustalane z głową i niech nawet będą te zakazy przekraczania 40 ale gdy minę taki zakaz niech tam będzie coś niebezpiecznego przejście dziury etc. Jedziesz w terenie zabudowanym dwa pasy w jedną stronę po lewej las po prawej las a Ty masz się wlec 50 km/h i 30 metròw przed końcem terenu zabudowanego - kontrola prędkości.

I wracając do mandatòw a pozostawiając prędkość za inne wykroczenia powinny się sypać bardzo duże mandaty. Np.parkowanie w obrębieskrzyżowania, przejšcia dla pieszych, nie ustąpie rowerzyście na ścieżce dla roweròw w zdłuż głòwnej ulicy, no i wwyprzedzanie, omijanie, wymijanie aut przed przejściem dla pieszych. Jak odbiorę laptopa z sewrwisu wrzucę jak 7 omija auto stojące przed przejściem.
 
Odpowiedz
#7
Nie jest ważna wysokość mandatu, a szansa na jego otrzymanie. Częstsze kontrole prędkości tam gdzie rzeczywiście niestosowanie się do ograniczenia powoduje zagrożenie i według mnie starczy w tym temacie. Z jednej strony niektórzy jeżdżą zupełnie bez wyobraźni, ale z drugiej nie chciałbym, żeby doszło do takiej sytuacji, że za byle przekroczenie zaraz będą wszędzie się mandaty sypały. Nie oszukujmy się, zupełnie przepisowo prawie nikt nie jeździ, więc wyłapywanie wszystkich wykroczeń raczej nikomu na rękę by nie było.
[Obrazek: stetoskopylenkamaly2.jpg]
 
Odpowiedz
#8
Nie jest ważna wysokość mandatu, a szansa na jego otrzymanie. Częstsze kontrole prędkości tam gdzie rzeczywiście niestosowanie się do ograniczenia powoduje zagrożenie i według mnie starczy w tym temacie. Z jednej strony niektórzy jeżdżą zupełnie bez wyobraźni, ale z drugiej nie chciałbym, żeby doszło do takiej sytuacji, że za byle przekroczenie zaraz będą wszędzie się mandaty sypały. Nie oszukujmy się, zupełnie przepisowo prawie nikt nie jeździ, więc wyłapywanie wszystkich wykroczeń raczej nikomu na rękę by nie było.
[Obrazek: stetoskopylenkamaly2.jpg]
 
Odpowiedz
#9
Nie jest ważna wysokość mandatu, a szansa na jego otrzymanie. Częstsze kontrole prędkości tam gdzie rzeczywiście niestosowanie się do ograniczenia powoduje zagrożenie i według mnie starczy w tym temacie. Z jednej strony niektórzy jeżdżą zupełnie bez wyobraźni, ale z drugiej nie chciałbym, żeby doszło do takiej sytuacji, że za byle przekroczenie zaraz będą wszędzie się mandaty sypały. Nie oszukujmy się, zupełnie przepisowo prawie nikt nie jeździ, więc wyłapywanie wszystkich wykroczeń raczej nikomu na rękę by nie było.
[Obrazek: stetoskopylenkamaly2.jpg]
 
Odpowiedz
#10
Co kara finansowa zmieni ? nic , nawet jak by mieli zabierać samochód na jeden miesiąc to nici z tego bo policja by nie stała na ulicach bo teraz chodzi o statystyki i premie dla komendantów a nie o bezpieczeństwo :anyproblem:
MÓJ KANAŁ YOU TUBE KLIKNIJ W MIO
[Obrazek: f6b1916850527701m.jpg]
Stan pkt - 0
[Obrazek: 1178405.png]
 
Odpowiedz
#11
Co kara finansowa zmieni ? nic , nawet jak by mieli zabierać samochód na jeden miesiąc to nici z tego bo policja by nie stała na ulicach bo teraz chodzi o statystyki i premie dla komendantów a nie o bezpieczeństwo :anyproblem:
MÓJ KANAŁ YOU TUBE KLIKNIJ W MIO
[Obrazek: f6b1916850527701m.jpg]
Stan pkt - 0
[Obrazek: 1178405.png]
 
Odpowiedz
  


Skocz do:


Browsing: 1 gości