• Witamy w serwisie AutoWrzuta.pl
  • Zapraszamy na strony naszych Partnerów!
  • Chcesz, żeby Twój film był w tv? Czytaj ogłoszenia!
Witaj! Logowanie Rejestracja



Ankieta: ktora kamera nagrywa najlepiej we wszystkich warunkach?
DOD RC500S
Blackvue DR490L
Thinkware F770
Blackvue DR650S
[Wyniki ankiety]
 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Walka kamer DUAL: Blackvue DR650S, DR490L, Thinkware F770, DOD RC500S
#1
Video 
[Obrazek: 201707vnv.jpg]



Blackvue DR650S
Blackvue DR490L
Thinkware F770
DOD RC500S

Wielki Test, drogich kamer typu DUAL, ale czy dobrych?
Jak ma sie cena to ich mozliwosci?

test jakosci nagrywania,TOP markowych najlepszych DUALi jakie mozna obecnie kupic:

Ceny kamer:
Blackvue DR650S - 2Ch - 1750zl
DOD RC500S - 2Ch - 1639zl
Thinkware F770 - 2Ch - cena 1506zl
Blackvue DR490L - 2Ch - 1329zl

sprzetowo kamery uzbrojone w:
Blackvue DR650S - HiSilicon Hi3516 + Sony IMX122 (1080p + 720p)
DOD RC500S - Novatek NT96663 + Sony IMX291 (1080p + 1080p) http://autowrzuta.pl/showthread.php?tid=...#pid257905
Thinkware F770 - Ambarella A7LA85 + SONY IMX122 (1080p + 1080p) http://autowrzuta.pl/showthread.php?tid=...#pid109501
Blackvue DR490L -  Allwinner V3 + IMX291 (1080p + 1080p)

Mozliwosci kamer:

Blackvue DR650S
Na uwage zasluguje fakt ze Blackvue DR650S posiada fiunkcje Cloud oraz WiFi, ktora to umozliwia streamowanie obrazu przez siec GSM na nasz smartfon co pozwala kontrolowac obraz z kamery nawet na "drugim koncu swiata", ponadto kamera wspiera tryb parkingowy z 10sek wyprzedzeniem,

Blackvue DR490L
kamera tez wspiera nagrywanie parkingowe z buforowaniem obrazu, brak tu WiFi, tryb nocny dziala tylko w trybie parkinowym dla kamery przedniej

Thinkware F770
ta kamera posiada tryb parkingowy takze z 10sek. wyprzedzeniem, jest tu WiFi

DOD RC500S 
ta kamera nie ma praktycznie nic po za normalnym trybem nagrywania z WiFi, tryb prarkingowy na obecna chwile nie dziala, a jak dziala to na miare kamery Novateka czyli bardzo slabo, nie mozna tu sie spodziewac niczego "szczegolnego" w trybie parkingowym, lepiej zostawic kamere wlaczona non stop, ale niestety 2kanaly w 15mbps z karta 128GB pozwala jedynie na 8godzin nagran (a to malo).

Test ekstremalnie wysokich temperatur (Folia na DR490L sie az pomarszczyla, ale obraz, sami zobaczcie):



[szczegolowy opis w trakcie opracowywania]
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
[Obrazek: untitled1.png]
 
Odpowiedz
#2
Gdybym miał wybrać dual to zdecydowanie DOD RC500S Smile Bez wahania. Chociaż ceny troche gwałcą logike zakupu, wolałbym na dzień dzisiejszy połączenie 2 x A119S :p A może i nawet ten nowy Xiaomi King tutaj namiesza :p
 
Odpowiedz
#3
Fiu fiu ... kłapara mi opadła !

Gdyby tak można przemieszać 'obiektywy' ...

Ale jeśli tylko można wybrać z tego co jest, to:
Na dzień - Blackvue DR650S i to pomimo fatalnego tyłu 
Na noc zaś - Blackvue DR490L
Nie zasuwam !    Prędkość zabija !    Włącz myślenie.
 
Odpowiedz
#4
to fakt, blackvue DR650S mnie tez pozytywnie zaskoczyl, bardzo ostry obraz, i cos w tym jest, bo Hisilicon nawet w Warrior G1S doskonale sobie radzil na tle pozostalych i tez w dzien niemal nokautowal pozostale kamery pod wzgledem ostosci detali: http://www.autowrzuta.pl/showthread.php?tid=6893

co do kamery tylnej to mam wrazenie jak by producent na ostatnia chwile dorzucil tyl, bo do CPU wystarczylio podciagnac tylko "przewody"...
tak wiec jakas to kamera jest...720p ale zawsze cos...

[edit]

Bonus Scena:

Test ekstremalnie wysokich temperatur (Folia na DR490L sie az pomarszczyla, ale obraz, sami zobaczcie):

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
[Obrazek: untitled1.png]
 
Odpowiedz
#5
A jak wam sie podoba ogolnie film, montaz, muzyka, przejscia, sceny?
Zawsze z niecierpliwoscia czekam na wasze zdanie tez w tej kwestii, sporo czasu trwa skladanie tego wszystkiego jak i przygotowania, tak wiec kazde dobre/zle zdanie sie liczy. Czekam na komentarze. Thx!

Chcecie wiecej takich filmow?
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
[Obrazek: untitled1.png]
 
Odpowiedz
#6
Nie widziałem lepszych filmów w Internecie, a sugerowałem się Twoim porównaniem przy wyborze kamerki. Nie mam żadnych zastrzeżeń, i nie widzę nic co można by dodać. Szkoda, że kamery "premium" są tylko z definicji bo jakościowo nie odbiegają od kamerek za 300-400 zł...
 
Odpowiedz
#7
Nie. No nie. Ale teścicho. Respect for you man.
Mam swojego faworyta. Ale nie będę się dzisiaj wypowiadał. Za dużo kropli na uspokojenie wziąłem dzisiaj czekając na ten test Smile
To trzeba obejrzeć z dziesięć razy z odpowiednim szacunkiem.
Noż kurde.
"To mówiłem ja Jarząbek trener klubu..." Smile
Ale no nie. Ja nie mogę. Co za TEST.
VIOFO A119S + GPS+CPL  Przód i Tył Heart 
 
Odpowiedz
#8
Jakość testów (??)  Powtórzę, bo nie można o tym ciągle nie mówić - niesamowita PROGRESJA !!!
Aż trudno sobie wyobrazić, co i jak jeszcze możesz pokazać w tak przejrzysty sposób !!!     [Obrazek: oklasky.gif]


p.s.: co do samego sprzętu, tzn. jakość/cena - umieściłbym je w przedziale cenowym do 500 zł.
Nie zasuwam !    Prędkość zabija !    Włącz myślenie.
 
Odpowiedz
#9
@pizdys, rewelacyjnie przygotowany test, brawo! 

W sumie to nawet jestem miło zaskoczony, że taki dinozaur jak DR650S wypadł tak dobrze w porównaniu z teoretycznie dużo mocniejszą (optycznie) konkurencją. :)
Dawid Lorenz

WR24.PL - najlepsze rejestratory jazdy i kamery sportowe
Partner AutoWrzuta.pl
 
Odpowiedz
#10

(17-07-2017, 23:34:03)pizdys napisał(a): A jak wam sie podoba ogolnie film, montaz, muzyka, przejscia, sceny?
Zawsze z niecierpliwoscia czekam na wasze zdanie tez w tej kwestii, sporo czasu trwa skladanie tego wszystkiego jak i przygotowania, tak wiec kazde dobre/zle zdanie sie liczy. Czekam na komentarze. Thx!

Chcecie wiecej takich filmow?
Zajebista robota...gratki
Jak wcześniej napisałeś na mnie również Bkackvue DR 650 dual zrobił wrażenie, szkoda tylko że tylna kamerka odstaje od konkurencji i oczywiście w nocy ogólnie wypada miernie...
Oczywiście że chcemy więcej takich filmów

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 
Odpowiedz
#11
@pizdys, film rewelka, Wielkie brawa dla Ciebie.
Odpowiadając na twoje pytanie, oczywiście że chcemy więcej takich filmów (myślę, że większość forumowiczów podziela moje zdanie).
Punkty: 0
Kamery: Przód - CVR-A7810-G PRO / Tył - Mobius ActionCam V3 Lens C2
 
Odpowiedz
  


Skocz do:


Browsing: 2 gości