09-10-2017, 14:42:15
(09-10-2017, 14:26:08)driverek napisał(a): A tak całkiem serio to myślę, że ten temat jakoś uda się rozwiązać już na etapie produkcji. Jeśli fama się rozejdzie szerokim echem to firma może mieć problemy. Taki spadek zaufania klientów, trudno będzie odrobić. Ludzie będą się baczniej przyglądać przed zakupem, czekać na testy zamiast pobiec, kupić i testować na sobie a to nie wpłynie pozytywnie na krzywą sprzedażową ich nowych produktów.
Podejrzewam, że zdecydowana większość osób wcześniej nie konsultuje swoich zakupów w temacie kamery samochodowej na specjalistycznych forach, tylko kupuje bezpośrednio w sklepie po zobaczeniu marketingowego blablabla w postaci 60fps, Clouda, więc różnie może być. Ale przerażające jest to, że taka firma pozwoliła sobie wypuścić tak niedopracowany produkt (słaby obiektyw) lub/i niedopilnowała kontroli jakości na etapie produkcji. Chyba jednak otwieram drugą kartę 128 GB i zostaję przy swoim zestawie Viofo A119S/A119 .