12-11-2017, 14:22:27
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-11-2017, 14:29:54 przez beyondthesun.)
Stworzyłem nowy temat, bo dotyczy aliexpress (a nie chcę mieszać w wątku z banggood).. Mianowicie mam problem z weryfikacją numeru telefonu.. Nic mi niestety nie przychodzi (żaden sms). Muszę do nich napisać, czy jest jakieś inne/szybsze rozwiązanie? Logowałem się z dwóch miejsc jednocześnie (z telefonu i z przeglądarki) i zablokowali konto
Coś takiego pojawia mi się po próbie zalogowania:
"We have noticed an unusual activity in your account. This might be because you tried to sign in from another location or device. To protect your account we have temporarily locked it. To regain access, please proceed with the below verification process. If you experience any problems, please contact customer service."
nawet się z live agentem nie mogę połączyć bo wyskakuje:
"We are connecting you to our live chat agent now.
Sorry, service is not available at this moment"
pozostaje już tylko wiadomość mailowa do nich? a chwalą się, że są online 24/7..
Coś takiego pojawia mi się po próbie zalogowania:
"We have noticed an unusual activity in your account. This might be because you tried to sign in from another location or device. To protect your account we have temporarily locked it. To regain access, please proceed with the below verification process. If you experience any problems, please contact customer service."
nawet się z live agentem nie mogę połączyć bo wyskakuje:
"We are connecting you to our live chat agent now.
Sorry, service is not available at this moment"
pozostaje już tylko wiadomość mailowa do nich? a chwalą się, że są online 24/7..
"listen lady, what does it take to get you HOT and CRAZY?
pass you a loaded .38 and bust on fools who play me!"
pass you a loaded .38 and bust on fools who play me!"