• Witamy w serwisie AutoWrzuta.pl
  • Zapraszamy na strony naszych Partnerów!
  • Chcesz, żeby Twój film był w tv? Czytaj ogłoszenia!
Witaj! Logowanie Rejestracja


Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
powerbank pod kamerę
#1
Siemka,

Jako ,że ostatnio ktoś na parkingu pod sklepem obił mi samochód zacząłem kombinować co zrobić gdy w kamerce tryb parkingowy średnio współpracuje na co dzień z kamerą, zasilanie na stałe nie wchodzi w rachubę.

W domu znalazłem reklamowany powerbank z niedziałającą elektroniką ale sprawną taką srebrną płaską baterią z wtyczką.

Pomyślałem żeby tę baterię połączyć z żyłami + i - w kablu usb. Miało by to tak działać, że podczas jazdy kamerka nagrywa a jednocześnie ta bateria się ładuje. Po wyłączeniu zasilania samochodu kamera pracuje jeszcze jakiś czas na tej baterii.

Co o tym myślicie?
 
Odpowiedz
#2
(07-02-2018, 00:06:19)gonzol napisał(a): Siemka,

Jako ,że ostatnio ktoś na parkingu pod sklepem obił mi samochód zacząłem kombinować co zrobić gdy w kamerce tryb parkingowy średnio współpracuje na co dzień z kamerą, zasilanie na stałe nie wchodzi w rachubę.

W domu znalazłem reklamowany powerbank z niedziałającą elektroniką ale sprawną taką srebrną płaską baterią z wtyczką.

Pomyślałem żeby tę baterię połączyć z żyłami + i - w kablu usb. Miało by to tak działać, że podczas jazdy kamerka nagrywa a jednocześnie ta bateria się ładuje. Po wyłączeniu zasilania samochodu kamera pracuje jeszcze jakiś czas na tej baterii.

Co o tym myślicie?
Spoko pomysł jednak jest kilka ale....
Jak będzie współgrać z mrozami i latem z upałami. Dodatkowo taka bateria ma jednak inne zastosowanie niż ciągle cykle naładuj - rozładuj. To chyba szybko padnie.
 
Odpowiedz
#3
Co do upałów i mrozów nie mam pojęcia. Bateria mocno nie będzie narażona na takie długotrwałe warunki bo 3/4 parkowania to parking podziemny no ale najwyżej szybciej przestanie działać - chyba nie wybuchnie ;p

Co do cyklu ciągłego doładowywania/rozładowania to cóż - teraz bateria w kamerze w ogóle nie trzyma bez zasilania a bateria od power banku i tak leży bezużyteczna w szufladzie Smile

Na razie zrobiłem mały test na innym kablu. Jak bateria naładowana w 100% to kamera bez zasilania cały czas nagrywa i trzyma 6h. Na noc podłączyłem ją co prawda do ładowarki USB do telefonu i zarówno kamera działała i nagrywała jak i rano po odłączeniu od zasilania stałego kamera działała na zasilaniu z baterii ( a więc przez noc i bateria się naładowała).
Problem jedynie taki ,że jak bateria już pada to ma siłę tylko na uruchomienie kamery i zaraz się wyłącza. A co za tym idzie to kamera się non stop włącza i wyłącza więc nie wiem jak z kartą SD będzie czy przez to nie padnie szybciej.
Wygląda to mniej więcej tak:

[Obrazek: 20180207_092103.jpg]
 
Odpowiedz
#4
pomysl fajny i prosty, ale sie nie sprawdzi z kilku powodow i ograniczen:
- bateria bedzie wyladowywana non stop codziennie do dolnego poziomu - a to ja uszkodzi w kilka miesiecy, w pewnym momencie spuchnie i pusci dym.
- kamera moze nie przyjmowac mniejszego zasilania niz 5V kiedy bateria sie wyladowuje, to tez bedzie sie restartowac a karta pamieci moze w pewnym momencie sie uszkodzic.


Dla naprawde chcacych, tanio i "fachowo" rozwiazac problem podtrzymania kamery na parkingu, mam bardzo dobry i sprawdzony sposob:

co potrzeba?
ogniwa LiFePO4 (takie same ma Cellink B ktotry kosztuje 1000zl): http://www.autowrzuta.pl/showthread.php?tid=6736

ogniwa LiFePo4, np takie:
WAZNE: 3.2V bateria wymaga modulu ladowania 3.2V!!
[Obrazek: headway10a.jpg]
cena: okolo 200-300zl (ale tu nie oszczedzajcie bo to bateria na lata i od jej jakosci zalezy ile i jak bedzie to dzialac)
mozna kupic wieksze baterie LIFEpo4 ale 3.2V, lub inne ale wazne aby byly LiFePo4 gdyz sa odporne na glebokie i czeste wyladowywania, ilosc cykli ladowania siega 3000X w porownaniu do Li-Ion/Li-Po ktore maja okolo 500x i nie lubia byc wyladowywane ponizej 2.8V

ogniwa sa zamkniete w zewnetrznych cylindrycznych obudowac (to nie jest jeszcze obudowa samej baterii), ale kiedy ma gwint na srube nie wolno jej przekrecic bo sie cala uszkodzi, taka zewnetrzna obudowa to dodatkowe zabezpieczenie przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz zwarciem i puchnieciem.

kupujemy kontroler ladowania z zabezpieczeniem przed wyladowywaniem oraz wysoko pradowym ladowaniem np taki:

[Obrazek: htb1pzy7rv.jpg]

lub taki:
https://goo.gl/4dCaVZ
cena: ~50zl
[Obrazek: dsdlkl.jpg]

wydajnosc?
coz, wydajnosc przebic moze i Cellinka B za cene 1/3 cellinka B
taki prosty power bank bedzie sie ladowac w niecala 1godzine a kamera bedzie dzialac nawet 2dni
ilosc takich "maratonow" moze siegnac 10lat (tak, bo baterie LiFePO4 sa bateriami ktore mozna ladowac ponad 3000x).

moj przyklad jest prosty, i zrobiony na szybko, ale sa tansze ogniwa i moduly, wystarczy wyobraznia i minimalna wiedza, a mozna zronic naprawde bardzo wydajny power bank przebijajacy wszystkie inne dostepne na rynku rozwiazania.

czy to bepieczny pomysl budowac taki power bank, a co latem kiedy jest upal?
Jak kazda bateria, kiedy rostanie "zwarta" jej wysokie naterzenie moze rozgrzac przewod do "bialosci", 
co grozi powaznym pozarem auta, to tez od jakosci wykonania i zachowania podstaw zabezpieczen kabli przed "obluzowaniem" i zwarciem jest tu podstawa (jak wszedzie).
Mozna kupic kub wykorzystac jakas obudowe, zabezpieczyc kable tak aby auto (drgajace) nie wibrowalo kablami ktore w koncu sie moga urwac i dotknac terminala przeciwnego powodujac lawinowe zwarcie calego modulu.
Rozwiazanie na bateriach LiFePO4 jest bedzpieczne pod tym wzgledem ze baterie LiFePO4 nie dymia ani nie wybuchaja nawet jak by je nagle nozem "nacinac" albo wbijac gwozdz... sa bardzo odporne na temp oraz cykliczne wyladowania/ladowania (dlatego stosuje je Cellink/Tesla/Toyota dajac nawet 10lat gwarancji na takie baterie).

Taki nasz power bank laczymy pod gniazdo zapalniczki (lub bezpiecznik) i bedzie sie on ladowac tylko w czasie jazdy oraz zasilac kamere na parkingu (bez zadnych przerw w zasilaniu do kamery),

Minimalna powyslowosc, czystosc pracy, zachowanie podstaw laczenia i zabezpieczenia przewodow i mamy bardzo dobry power bank na lata (ponad 10lat), duzo lepszy niz profesjonalny power bank Li-Ion ktory nie lubi ciepla ani czestego ladowania/wyladowywania i ktory starcza na 1-2lata max!
Nie ma tu geberalnie zadnego ryzyka, sami decydujemy o pojemnosci (po przez dobranie ogniw LiFePo4), sami dobieramy dobry modul ladowania patrzac na:
+aby byl kompetybilny z naszymi ogniwami LiFePO4 (3.2V)
+aby prad ladowania byl przyzwoity (okolo 5A-15A) ale ponad 5A moze przegrzewac gnizdo zapaniczki wiec warto rozwazyc podlaczenie sie pod bezpiecznik zapalniczni w skrzynce bezpiecznikow.
+aby mial mozliwie duzo zapeznieczen naszych ogniw (czasem nawet i temp)
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
[Obrazek: untitled1.png]
 
Odpowiedz
#5
(07-02-2018, 14:44:58)pizdys napisał(a):
Dla naprawde chcacych, tanio i "fachowo" rozwiazac problem podtrzymania kamery na parkingu, mam bardzo dobry i sprawdzony sposob:

co potrzeba?
ogniwa LiFePO4 (takie same ma Cellink B ktotry kosztuje 1000zl): http://www.autowrzuta.pl/showthread.php?tid=6736

ogniwa LiFePo4, np takie:
WAZNE: 3.2V bateria wymaga modulu ladowania 3.2V!!
[Obrazek: headway10a.jpg]
cena: okolo 200-300zl (ale tu nie oszczedzajcie bo to bateria na lata i od jej jakosci zalezy ile i jak bedzie to dzialac)
mozna kupic wieksze baterie LIFEpo4 ale 3.2V, lub inne ale wazne aby byly LiFePo4 gdyz sa odporne na glebokie i czeste wyladowywania, ilosc cykli ladowania siega 3000X w porownaniu do Li-Ion/Li-Po ktore maja okolo 500x i nie lubia byc wyladowywane ponizej 2.8V

ogniwa sa zamkniete w zewnetrznych cylindrycznych obudowac (to nie jest jeszcze obudowa samej baterii), ale kiedy ma gwint na srube nie wolno jej przekrecic bo sie cala uszkodzi, taka zewnetrzna obudowa to dodatkowe zabezpieczenie przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz zwarciem i puchnieciem.

kupujemy kontroler ladowania z zabezpieczeniem przed wyladowywaniem oraz wysoko pradowym ladowaniem np taki:

[Obrazek: htb1pzy7rv.jpg]

lub taki:
https://goo.gl/4dCaVZ
cena: ~50zl
[Obrazek: dsdlkl.jpg]

wydajnosc?
coz, wydajnosc przebic moze i Cellinka B za cene 1/3 cellinka B
taki prosty power bank bedzie sie ladowac w niecala 1godzine a kamera bedzie dzialac nawet 2dni
ilosc takich "maratonow" moze siegnac 10lat (tak, bo baterie LiFePO4 sa bateriami ktore mozna ladowac ponad 3000x).

moj przyklad jest prosty, i zrobiony na szybko, ale sa tansze ogniwa i moduly, wystarczy wyobraznia i minimalna wiedza, a mozna zronic naprawde bardzo wydajny power bank przebijajacy wszystkie inne dostepne na rynku rozwiazania.

czy to bepieczny pomysl budowac taki power bank, a co latem kiedy jest upal?
Jak kazda bateria, kiedy rostanie "zwarta" jej wysokie naterzenie moze rozgrzac przewod do "bialosci", 
co grozi powaznym pozarem auta, to tez od jakosci wykonania i zachowania podstaw zabezpieczen kabli przed "obluzowaniem" i zwarciem jest tu podstawa (jak wszedzie).
Mozna kupic kub wykorzystac jakas obudowe, zabezpieczyc kable tak aby auto (drgajace) nie wibrowalo kablami ktore w koncu sie moga urwac i dotknac terminala przeciwnego powodujac lawinowe zwarcie calego modulu.
Rozwiazanie na bateriach LiFePO4 jest bedzpieczne pod tym wzgledem ze baterie LiFePO4 nie dymia ani nie wybuchaja nawet jak by je nagle nozem "nacinac" albo wbijac gwozdz... sa bardzo odporne na temp oraz cykliczne wyladowania/ladowania (dlatego stosuje je Cellink/Tesla/Toyota dajac nawet 10lat gwarancji na takie baterie).

Taki nasz power bank laczymy pod gniazdo zapalniczki (lub bezpiecznik) i bedzie sie on ladowac tylko w czasie jazdy oraz zasilac kamere na parkingu (bez zadnych przerw w zasilaniu do kamery),

Minimalna powyslowosc, czystosc pracy, zachowanie podstaw laczenia i zabezpieczenia przewodow i mamy bardzo dobry power bank na lata (ponad 10lat), duzo lepszy niz profesjonalny power bank Li-Ion ktory nie lubi ciepla ani czestego ladowania/wyladowywania i ktory starcza na 1-2lata max!
Nie ma tu geberalnie zadnego ryzyka, sami decydujemy o pojemnosci (po przez dobranie ogniw LiFePo4), sami dobieramy dobry modul ladowania patrzac na:
+aby byl kompetybilny z naszymi ogniwami LiFePO4 (3.2V)
+aby prad ladowania byl przyzwoity (okolo 5A-15A) ale ponad 5A moze przegrzewac gnizdo zapaniczki wiec warto rozwazyc podlaczenie sie pod bezpiecznik zapalniczni w skrzynce bezpiecznikow.
+aby mial mozliwie duzo zapeznieczen naszych ogniw (czasem nawet i temp)

@pizdys, jesteś genialny.
Od jakiegoś czasu myślałem na zakupem czegoś w stylu Cellink B, ale ceny niestety jak dla mnie były zaporowe, tym bardziej, że chcę zasilać tym dwie kamerki w miarę długim czasie np. 18-24 godz.
Zrealizowanie tego w sposób jaki w tym poście opisałeś za tak stosunkowo niewielką kasę w stosunku do Cellink B jak dla mnie to jest super rozwiązanie  Big Grin . 
Kilka dni upłynęło od przeczytania Twojego postu, aby przemyśleć to i poszperać jeszcze w necie na ten temat, nie powinno być problemu aby taki bezpieczny power bank wykonać.
Myślałem na początku o zwykłych power bankach, ale po przeczytaniu Twoich postów na ten temat dałem sobie z tym spokój.
Punkty: 0
Kamery: Przód - CVR-A7810-G PRO / Tył - Mobius ActionCam V3 Lens C2
 
Odpowiedz
#6
@michal, bardzo sie ciesze, ze zrozumiales moje "przeslanie", cos czuje, ze "masz juz wizje" Wink
a to znaczy ze i masz minimalna (niezbedna) wiedze Wink

tak jak piszesz: wystarczy troche poszperac w internecie i tanim sposobem da sie taki power bank zbudowac,
wydajnosc przebije wszystkie inne "biedronkowe" rozwiazania (niekoniecznie wiekszym kosztem) a bezpieczenstwo oraz zywotnosc za sprawa LiFePO4 zdecydowanie siegnie wielu lat (bo to generalnie sprawdzona konstrukcja ktora Cellink potwierdza).

Mozna by nawet odpowiedni temat zalozyc tu na AW i opracowac jakies wasze sprawdzone "patenty" wraz ze zrodlami skad zakupiliscie np ogniwa oraz modul ladowania (a wiemy ze sa ogolno-dostepne), fajnie jak bedziecie podawac czasy ladowania oraz dzialania kamer (napewno beda zblizone do Cellink B ale i nawet lepiej da sie to zrobic).

Generalnie mozna to nawet na 1 ogniwie to zbudowac wraz z konwerterem DC/DC z 3.2V na 5V,
z 1-ogniwem moze to dzialac bezpiecznie (nie wykraczajac po za poziomy dolnego wyladowania i przeladowania) nawet do 10-15godzin na 1ch kamerze.

Ja moge was tu wspierac w kontynuacji projektow oraz w promowaniu waszych pomyslow na AW.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
[Obrazek: untitled1.png]
 
Odpowiedz
#7
(17-02-2018, 00:16:54)pizdys napisał(a): @michal, bardzo sie ciesze, ze zrozumiales moje "przeslanie", cos czuje, ze "masz juz wizje" Wink
a to znaczy ze i masz minimalna (niezbedna) wiedze Wink

tak jak piszesz: wystarczy troche poszperac w internecie i tanim sposobem da sie taki power bank zbudowac,
wydajnosc przebije wszystkie inne "biedronkowe" rozwiazania (niekoniecznie wiekszym kosztem) a bezpieczenstwo oraz zywotnosc za sprawa LiFePO4 zdecydowanie siegnie wielu lat (bo to generalnie sprawdzona konstrukcja ktora Cellink potwierdza).

Mozna by nawet odpowiedni temat zalozyc tu na AW i opracowac jakies wasze sprawdzone "patenty" wraz ze zrodlami skad zakupiliscie np ogniwa oraz modul ladowania (a wiemy ze sa ogolno-dostepne), fajnie jak bedziecie podawac czasy ladowania oraz dzialania kamer (napewno beda zblizone do Cellink B ale i nawet lepiej da sie to zrobic).

Generalnie mozna to nawet na 1 ogniwie to zbudowac wraz z konwerterem DC/DC z 3.2V na 5V,
z 1-ogniwem moze to dzialac bezpiecznie (nie wykraczajac po za poziomy dolnego wyladowania i przeladowania) nawet do 10-15godzin na 1ch kamerze.

Ja moge was tu wspierac w kontynuacji projektow oraz w promowaniu waszych pomyslow na AW.

Wizja jest, ale chyba będzie opcja z 4 ogniwami po 10000 mAh (mniej więcej tego typu, które polecasz, ale inny producent - Headway) i modułem ładowania 8A lub 10A (bardziej bym się skłaniał do opcji modułu 8A) bez potrzeby zastosowania dodatkowego konwertera.
Wszystko to jest dostępne na naszym rodzimym rynku (całość powinna zamknąć się w kwocie ok. 400 zł) i będę mógł korzystać z zasilania kamerek jak do tej pory z gniazda zapalniczki wraz z rozdzielaczem Axiver LS06.
Zdaję sobie sprawę, że wydłuży to znacznie czas ładowania takiego power banku, ale przy codziennym użytkowaniu samochodu nie powinno to stanowić problemu (dojazd do pracy ok. 30-35 minut), a na 2 kamerkach powinien wytrzymać np. w weekend ok. 48 godz, a może i więcej.
Punkty: 0
Kamery: Przód - CVR-A7810-G PRO / Tył - Mobius ActionCam V3 Lens C2
 
Odpowiedz
#8
Najprosciej bedzie to zrobic na module ladowania 4S (4x series = 4x szeregowo),
bo 4 x 3.2V daje 12.8V (to znamionowy prad pracy akumulatora kiedy jest 100% naladowany),


specyfikacja pojedynczego ogniwa LifePO4 / 3.2V: 
- minimum poziom rozladowania: ~2.5V (4 x 2.5V = 10V)
- max poziom naladowania: 3.6V (4 x 3.6V= 14.4V) to dokladnie tyle ile daje alternator kiedy auto jest naladowane i zarazem optymalnie dla naladowania baterii na 100%


Wystarczy tylko podlaczyc kable ze soba i bez problemu wszystko powinno byc gotowe do pracy.
dodac moge, ze power banki typu Cellink, Iroad, tez sa zbudowane na ogniwach 4S (4 - szeregowo) - oczywiscie juz sprawdzalem bo mnie rece "swędziały" Wink

zwykle polaczenie wyglada tak:

[Obrazek: 51fgiz84ul.jpg]

jak w przyszlosci bedziesz chial zwiekszyc pojemnosc to sprawa jest banalnie prosta:
- dorzucasz rownolegle do kazdego ogniwa dodatkowe, tak jak nizej:

[Obrazek: 51fgizctc.jpg]

[Obrazek: screeneee.jpg]
https://goo.gl/1em5bJ

oczywiscie przy dolaczonych rownolegle ogniwach, czas ladowania bedzie dluzszy ale i pojemnosc 2x wieksza, w taki spodob mozna dorzucic sporo
pod warunkiem, ze modul ladowania to udzwignie, ale widzac 10Amp juz mozna stwierdzic ze udzwignie sporo (mysle, ze z 10x4 = 40baterii?), dodatkowo teoretycznie warto wiedziec ze optymalne ladowanie kazdego akumulatora jest wyliczone na wartosc 1/10C :
- to oznacza 1/10 pojemnosci: np, dla baterii 10Ah prad ladowania powinien wyniesc 1A x 4S = 4A), ale specyfikacja ogniw mowi, ze nawet 10A ladowanie wytrzymuja i nie sa im szkodliwe, generalnie Cellink laduje je tez wyzej niz mowi to teoria i system sie sprawdza doskonale...

ale uwaga:
- dorzucajac ogniwa rownoregle muszisz zadbac o to aby w momencie "dokladania" mialy taka sama wartosc jak ogniwa do ktorych beda dokladane, w przewiwnym raznie prad bedzie bardzo wysoki (wyrownyuwajacy) i mozesz spalic kable lub uszkodzic pradem baterie.

- ponadto wszystkie 4 szeregowo podlaczone baterie w calym module musza byc tak samo naladowane, oczywiscie dobry modul ladowania potrafi "balansowac" i monitorowac kazde ogniwo ale zawsze zalecane jest podlaczenie 4 identycznych baterii majacych taki sam poziom naladowania oraz musza one byc takiej samej pojemnosci, mysle ze podstawowe ogniwa typu IRF26650 LiFePO4 3.2V ~3.3Ah beda tu idealne, nie sa drogie a dorzucanie w przyszlosci kolejnych nie bedzie problemem (sa ogolno dostepne)

- warto zadbac o mozliwie najlepsze ogniwa - bo to od nich bedzie zalezala wydajnosc calego systemu.



warto zaopatrzyc sie w "koszyki" na te baterie:
[Obrazek: sku3829491.jpg]

bo pod zadnym pozorem nie mozna lutowac terminali, najlepiej uzyc koszyka (jak wyzej) lub profesjonalnie zgrzewac niklowymi blaszkami jak tutaj:

https://www.youtube.com/watch?v=o1NFbchHeM8
https://www.youtube.com/watch?v=QiWWi8quq3s




@michal, przy bateriach 10000 mAh bedzie to naprawde bardzo wydajne, na oko powinno utrzymac kamere 2CH na jakies 35-45h,
czas ladowania trudno okreslic, ale mysle ze w okolo 1 do 1:30 powinno sie naladowac na 100%, generalnie nawet Cellink B nie ma tu porownania

Dobrze by bylo to z miernikiem w reku "mierzyc" i notowac, np. prz ilu startuje ladowanie, ile jest max naladowane, ora ile kamera dziala.
Ja tez lada dzien zrobie taki power bank i zdam relacje, planuje uzyc takie "bomby (4x)" Smile

[LifePO4 3.2V 15Ah]

[Obrazek: 40152lifep.jpg]

jest o tyle prosciej ze termianale sa na sruby:

[Obrazek: 749302.png]

problemem takich power bankow jest to ze: "Apetyt rośnie w miarę jedzenia" Wink i chce sie coraz wiekych ogniw uzywac Big Grin
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
[Obrazek: untitled1.png]
 
Odpowiedz
#9
Big Grin 
Dzięki @pizdys za porady. 
A mnie się totalnie powaliło połączenie szeregowe z równoległym przy obliczaniu pojemności, podstawy elektrotechniki się kłaniają cholera ( bad sektory na moim twardymdyskusie chyba się pojawiły, albo muzgojad już takie spustoszenie zrobił  Big Grin ).
Z tym ładowaniem przy zastosowaniu modułu ładowania 8A lub 10A to nie powinno być aż tak tragicznie przy pakiecie 4S, nawet z tymi ogniwami 15Ah, które w swoim poście wymieniłeś.
U nas też są one dostępne z tymi terminalami na śrubę, tylko trzeba je dosyć ostrożnie dokręcać, bo można je uszkodzić, gdzieś już to doczytałem.
Mnie najbardziej właśnie odpowiadałby pakiet 4S.
Jeżeli ewentualnie ogniwa płaskie bym kupował, to sklep oferuje usługę zgrzewania blaszek do tych ogniw, więc o lutowaniu bezpośrednio na ogniwie nie ma w tym momencie mowy.
Punkty: 0
Kamery: Przód - CVR-A7810-G PRO / Tył - Mobius ActionCam V3 Lens C2
 
Odpowiedz
#10
(18-02-2018, 21:56:54)pizdys napisał(a): oczywiscie juz sprawdzalem bo mnie rece "swędziały"
Masz może jakieś fotki z wnętrza?
[Obrazek: bez2.png]
 
Odpowiedz
#11
I co panowie? Zbudował ktoś powerbank pod kamerkę? Bo od marca jest cisza w eterze.
 
Odpowiedz
  


Skocz do:


Browsing: 1 gości