Witaj! Logowanie Rejestracja


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nawigacja i kamera
#1
Z racji że jest to mój pierwszy post - chciałbym przywitać tutejszą społeczność - SIEMA !
Ostatnio wpadł mi do głowy pewien pomysł, ale po kolei. Pracuję jako kierowca ciężarówki. Codziennie używam specjalnej nawigacji przeznaczonej właśnie do pojazdów ciężarowych(tomtom5150), jednakże codziennie dostaję innego trucka. Postanowiłem wyposażyć się w jakieś urządzenie rejestrujące wideo. Plątanina kabli jaka powstała by po podłączeniu nawigacji,kamerki,ładowarki do telefonu itp jest dla mnie nie do przyjęcia.
 Do rzeczy-mój pomysł polega na zakupie jakiejś mini kamerki i przymocowaniu jej(np. przy pomocy taśmy dwustronnej,czy w inny sposób-to nie problem) do nawigacji, której i tak codziennie używam. Zakup nowej nawigacji z wbudowanym rejestratorem odpada, gdyż mój tomtom5150 jest dla mnie niezastąpiony.
Zaznaczam że nie zależy mi na mega jakości wideo, bo wiem że małe kamerki nie mają takiej optyki itd.
Z jednego kabla zasilana była by jednocześnie kamera i nawigacja i działałyby równocześnie. (dokupiłbym jakiś adapter,przejściówkę, lub polutowałbym kabel USB.navi ma wtyk mini usb 5pin). widziałem w sprzedaży kamerki typu SQ8,SQ9 i inne kamerki rodzaju spy camera Smile i tego typu i rozmiaru urządzenia biorę pod uwagę.
Wiem, jest to dość niespotykane rozwiązanie, dlatego chciałbym wiedzieć czy warto się w to bawić ? jeżeli tak to jaka kamerka będzie najlepsza do mojego projektu ? na co zwrócić uwagę ? czy coś pominąłem ?
 Moje wymagania to : możliwie jak najlepsza jakość nagrań, w stosunku do niskiej ceny wideorejestratora, małe wymiary i sprawdzona jakość i raczej bezawaryjność (wiem, za dużo wymagam Smile )
Zapraszam do dyskusjiSmile
 
Odpowiedz
#2
Nic prostszego. Kupujesz rozdzielacz, który podłączasz do gniazda zapalniczki i do niego podłączasz nawigację i rejestrator jaki tam już Ci odpowiada.
 
Odpowiedz
#3