• Witamy w serwisie AutoWrzuta.pl
  • Zapraszamy na strony naszych Partnerów!
  • Chcesz, żeby Twój film był w tv? Czytaj ogłoszenia!
Witaj! Logowanie Rejestracja


Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jaką kamerkę mam kupić ?
Witam, mam Viofo A119S, i myślę jakiejś nowszej kamerce co polecacie? Jaka kamerka jest teraz najlepsza na rynku, chodzi mi głównie o nagrania nocne
 
Odpowiedz
(21-09-2018, 15:10:38)Simon2123 napisał(a): Witam, mam Viofo A119S, i myślę jakiejś nowszej kamerce co polecacie? Jaka kamerka jest teraz najlepsza na rynku, chodzi mi głównie o nagrania nocne
Myślę że narazie nie ma sensu szukać czegoś innego...

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 
Odpowiedz
Obecnie nie ma nic lepszego niz kamery z IMX291 do nagran w nocy, a kamera A119S to wlasnie kamera z IMX291,
Trzeba czekac na kamery 2K/4K w nast roku, i obserwowac "postepy i rozwoj" w kamerach samochodowych. Poki co nie ma wiekszego sensu zmieniac A119S na nic innego (chyba ze dual).
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
[Obrazek: untitled1.png]
 
Odpowiedz
@pizdys nowy Thinkware z LCD

https://www.banggood.com/XIAOMI-70mai-Da...rehouse=CN
 
Odpowiedz
(26-09-2018, 15:33:58)luk4as napisał(a): @pizdys nowy Thinkware z LCD

https://www.banggood.com/XIAOMI-70mai-Da...rehouse=CN

Preorder, z kodem e7d1dd wychodzi cena ok 170zł + wysyłka wedle uznania. Warto wymienić a119 na tą? A119 wyrzucę na tył...
 
Odpowiedz
Uważajcie tylko na to, że w środku siedzi bateria zamiast kondensatora a max pojemność karty microsd to 64GB. Trochę mało jak na dzisiejsze możliwości.
Nie kojarzę natomiast matrycy IMX335, nie wiem czy będzie lepsza od dyktatorskiej IMX291
 
Odpowiedz
[Obrazek: 1.36f5f14.png]

[Obrazek: 1536028035905_bulletin.jpg]

https://www.70mai.com/en/DashCamPro/

Ma baterie co jest ogromnym minusem
Ale matryca IMX335 to z kolei bardzo dobra matryca, i to az 1940p
pixel ma co prawda mniejszy od dyktatorskiego IMX291 bo 2um va 2.9um

Ale ma prawdziwy HDR pod warunkiem ze CPU w tym Xiaomi go obsluguje,
2 klatki w 30fps HDR lub 3 klatki ale w 15fps (czyli np super WDR w trybie parkingowym bez przepalania tablic, tylko ze juz Xiaomi raczej napewno az tak sie nie postaralo z Fw).

Reklamy mowia ze jest HDR ale jak juz historia pokazala YI lubi sie chwalic czyms czego faktycznie nie ma... bo  Yi Car Dvr tez miala HDRa.

Nie ukrywam, ze bardzo ciekawa kamera (pomijajac baterie i Thinkware patent / wyglad) ale jako ze wszyscy to "skladacze" to czemu by sie tym Xiaomi nie zainteresowac.

Chcemy zobaczyc porownanie kolejnej propozycji od Xiaomi @ TVPizdys?
Wybieramy zawodnikow?

Sony IMX335 na tle pozostalych:
https://www.sony-semicon.co.jp/products_...index.html

Jak widac to nowa matryca i nie wiem czemy Xiaomi juz ja ma dostepna?
Zawsze mija rok od premiery do "dostepnosci"... bardzo szybko weszla.

pytanie jaki CPU tam siedzi?
Bo ostatnio Xiaomi jakies budzetowe cienasy pakowalo...

[edit]
no nie... juz Ruscy ja maja Smile

tylko ze w 720p :/

https://www.youtube.com/watch?v=I0_nS3TQckw




https://www.youtube.com/watch?v=yfkwtc1pZMI




https://www.youtube.com/watch?v=rb9Hr_vNXBc




[EDIT]
z tego co widze:
HDR ma (2klatkowy)
ma H.265!!! Czyli to dobrej klasy CPU... i zarazem pytanie jaki to CPU?
ADAS (czyli prawdopodobnie jest tam CPU Ambarella, lub Nowy Novatek NT96683?)
ma Pogo-Piny (te same co w A119 GPS sie wykrzywialy) :/ ojojoj


Ale by bylo gdyby sie okazalo ze za plecami Dyktatora Viofo ktos zrobil kamere z nowym Novatekiem,
hahahaha, ale cicho... nic nie jest potwierdzone. Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin

to tylko plotki  Angel Angel Angel Angel Angel Angel
no i ma pieprzona baterie Angry po co?!?!?!?

@luk4as, ale żeś cudo znalazł Big Grin

nagranie w nocy:
https://youtu.be/yfkwtc1pZMI?t=1m27s

[EDIT]
jednak nie Novatek,
ponoc siedzi tam Huawei HiSilicon


WOW!!

https://www.youtube.com/watch?v=Be4Vd0Hd4JI





podumowijac:
@luk4as, ciekawa kamera!

Zalety:
+ bardzo nowoczesna matryca IMX335 (z HDR wspieranym przez CPU)
+ super wydajny procesor Hisilicona (prawdopodobine Hi3556) to procesor klasy Premium o czym pozostale funkcje dobrze swiadcza
+ realna rozdzielczosc 1940p wraz ze Starvisem (o ile Xiaomi zastosuje ta funkcje)
+ wydajne kodowanie H.265 (mniejsze straty w jakosci obrazu powodowane kompresja, przy czym wielkosc pliku jest o 1/2 mniejsza)
+ wifi (2.4Ghz)
+ przeslona F1.8 (to bardzo dobra wartosc)
+ jakosc wykonania zdaje sie byc bardzo wysoka patrzac na linie produkcyjna oraz faktu ze Xioami to nie byle jaki producent.
+ jest LCD

wady:
- bateria (nie wymaga to komentarza), choc Xiomi ma dobre baterie - to jednak kondensatora nie pobije.
- jest to kamera 1CH
- Ma Pogo-Piny takie same jak te ktore w kamerze Viofo A119 w module GPS powodowaly ogromne problemy, wiecej tutaj:
http://www.autowrzuta.pl/showthread.php?...#pid252220

niewiadome:
- czy beda sie krzywic Pogo-Piny?
- jak szybko padnie bateria?
- czy CPU ma chlodzenie? Big Grin haha nie moge sie powstrzymac od smiechu (kazdy kto sledzi forum chyba z krzesla spadl?)
jak ma chlodzenie to znowu bedziemy mieli powody do wytykania pewnemu producentowi pewnej mega wpadki... Wink
- czy dziala Starvis (to ogromna zaleta ktora pokazuje to nagranie):
https://www.youtube.com/watch?v=g7UwJoB_E8s




mocna propozycja gdyby nie ta bateria:
swietna matryca + super CPU = rewelacyjna kamera - bateria) = ??
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
[Obrazek: untitled1.png]
 
Odpowiedz
Pewnie że chcemy porównanie! Spróbujmy jeszcze w tym roku znaleźć haka na dyktatora Wink

Wysłano ze smartfona
 
Odpowiedz
Reklama:

Xiomi 70Mai Dash Cam Pro
[Hisilicon Hi3556 + Sony Starvis IMX335 @ HDR @ 1940p]

https://youtu.be/FTVL8sD_y00




https://www.youtube.com/watch?v=EpkwaHk6LcQ




ciezko powiedziec czy ta jakosc zagraza "dyktatorowi" Smile
na "papierze" specyfikacja kamery Xiaomi wyprzedza A119 tak 2-3x (lepiej dla Xiaomi)

Od A129 pod wzgedem czulosci jest 1/2 slabiej, ale jak ma Starvis to bedzie lepiej bo A129 nie ma Starvisa na NTK
Z kolei Xiaomi ma 1944p a to duza przewaga za dnia.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
[Obrazek: untitled1.png]
 
Odpowiedz
€70 sam nie wiem czy to dużo czy mało za taką kamerkę. Chyba wstrzymam się do następnego roku i zobaczymy co się jeszcze pojawi nowego...

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 
Odpowiedz
Tak z ciekawości, co ile zmieniacie kamerki?
 
Odpowiedz
  


Skocz do:


Browsing: 18 gości