19-08-2018, 07:49:43
(18-08-2018, 19:44:09)High napisał(a): Ale ten czas działania DUO na Cellinku to trochę marnawy jest
(18-08-2018, 20:53:04)pizdys napisał(a): Czyli taki 6000mAh (Grafenowy) / 620mA = 9.6godzin
(18-08-2018, 21:32:13)High napisał(a): Niestety muszę Cię rozczarować @pizdys Grafen 6000mAh nie wytrzymuje dłużej z Duo niż 7-max 8 godzin.
(18-08-2018, 21:21:05)szaniu napisał(a): To jeżeli dziennie średnio robi się po kilka, kilkanaście kilometrów to dla A129 lepiej kupować cellink czy powerbank grafenowy?
Raczej grafen, mój się ładuje przez dedykowana ładowarkę 15 min. Cellink bedzie ciągle niedoładowany. Choć pewnie efekty będą te same....max 8godzin pracy na parkingu.
Nie powiedziałbym, że czas na Cellinku jest marnawy. @High tobie grafenowy 6000 mAh wytrzymuje max 8godzin. Osobiście głowy bym sobie nim nie zawracał, bo mnie 8h nie zadowala. Dlatego mam Cellink-a 9000mAh i jak pokazuje apka, po pełnym naładowaniu będzie działać na A129-DUO ponad 47 godzin, czyli proporcjonalnie na 6000mAh (NEO6) powinna chodzić około 30 godzin. Po nocy, czyli po 9h, czas działania jaki pozostał, to 32,5 godziny.
Można policzyć też w drugą stronę ile pobiera prądu przy pozostałym czasie działania:
9000mAh / 47h = 190mAh (0,19A) - wieczorem 21:13
9000mAh / 32,5h = 277mAh (0,27A) - rano 6:13
Przez 9 godzin "zjadło" 14,5 godziny, ale to zależy od poboru prądu, który waha się 0,2-0,3A.
@szaniu z mojego krótkiego doświadczenia z Cellinkiem, i tak wziąłbym go jeszcze raz zamiast grafenowego, tym bardziej, że na wyjściu jest 12V (grafenowy 5V) i jak będziesz chciał coś innego podłączyć na 12V (np. BV DR750S/DR900S), to znowu trzeba napięcie konwertować na 12V.
@High skąd pomysł, że Cellink będzie ciągle niedoładowany? Zależy od czasu jazdy, a nie wiesz kto ile czasu jeździ. Też niewiele jeżdżę, a bateria potrafi się do 100% naładować. Kilkanaście kilometrów w trasie, a w mieście, to naprawdę duża różnica czasu uruchomionego silnika i ładowania.