(15-09-2018, 16:06:22)luk4as napisał(a): @zarebski81 sprzedawca zapewne zaproponowal Ci rozwiazanie na miare Twojego budzetuGeneralnie akumulatory ołowiowe nie nadają się do takich zastosowań bo można je uszkodzić.
Mial Ci proponowac B-124 ? Za 1200 zl ?
@pizdys a co Ty myslisz o DOD DP4 w stosunku do Viofo Hardwire 3 przewidy ? Mysle ze to beda urzadzenia tej samej klasy jesli chodzi o ochrone aku. Jednak Vico wyglada porzadnie w stosunku tych dwoch wspomnianych.
Jakbys @pizdys mial chwilke wolnego czasu to sprobuj przetestowac hardwire Viofo tak dla swietego spokoju zeby potwierdzic moja teze ze Hardwire Viofo 3 przewody jest dobre do sterowaniem LB a nie ochrona aku ...
Pytanie czy kabel Viofo ma jakiś układ logiczny czy tylko proste diody z rezystorami do odcięcia zasilania.
Ale tak czy inaczej lepiej zainwestowac w podtrzymanie którego rozładowanie nie wpływa na funkcjonalność auta i nie wylaczy nam rejestratora w niespodziewanym czasie. Przy podtrzymaniu mamy świadomość czy rejestrator wyłączy sie za 8, 24 czy 40 godzin.
Wysłane z mojego Unknown przy użyciu Tapatalka
Mylić się jest rzeczą ludzką, więc popraw mnie jeśli się mylę
Było: Eyes
Było: A119S GPS + Evo128GB + Graphene
Jest: A129Duo GPS + Evo256GB + Graphene
Było: Eyes
Było: A119S GPS + Evo128GB + Graphene
Jest: A129Duo GPS + Evo256GB + Graphene