15-12-2018, 21:16:39
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-01-2019, 16:50:57 przez marekelb.)
Domyślam się jedynie, że ten kabel OTG w zastępstwie hardwire. Mogłoby to częściowo zadziałać, bo OTG ma połączone piny 4 i 5, ale bez możliwości sterowania, czyli cały czas miałbyś tryb parkingowy bez względu na to czy stoisz, czy jedziesz. Nie o to chodzi.
Mała poprawka.
OTG ma połączone piny 4 (SENSE/ID) i 5 (GND), a kamerka musiałaby mieć zmostkowane piny 1 (+5V) i 4 (SENSE/ID), żeby low-bitrate działał cały czas bez możliwości sterowania. Tak na początku zrobił @pizdys: czytaj #219, więc z kablem OTG nawet to nie zadziała.
Taki mógłby zadziałać, ale z ręcznym załączaniem. Zamiast viofo hardwire.
A jak byś dał przekaźnik samochodowy, to ten sterowałby obwodem trybu parkingowego +5V z powerbanku zamiast przełącznika ręcznego.
To tylko teoria, nie potwierdzona praktyką, więc proszę ostatecznie nie kierować się tymi schematami, dopóki ktoś potwierdzi lub zaprzeczy prawidłowość działania.
Mała poprawka.
OTG ma połączone piny 4 (SENSE/ID) i 5 (GND), a kamerka musiałaby mieć zmostkowane piny 1 (+5V) i 4 (SENSE/ID), żeby low-bitrate działał cały czas bez możliwości sterowania. Tak na początku zrobił @pizdys: czytaj #219, więc z kablem OTG nawet to nie zadziała.
Taki mógłby zadziałać, ale z ręcznym załączaniem. Zamiast viofo hardwire.
A jak byś dał przekaźnik samochodowy, to ten sterowałby obwodem trybu parkingowego +5V z powerbanku zamiast przełącznika ręcznego.
To tylko teoria, nie potwierdzona praktyką, więc proszę ostatecznie nie kierować się tymi schematami, dopóki ktoś potwierdzi lub zaprzeczy prawidłowość działania.