• Witamy w serwisie AutoWrzuta.pl
  • Zapraszamy na strony naszych Partnerów!
  • Chcesz, żeby Twój film był w tv? Czytaj ogłoszenia!
Witaj! Logowanie Rejestracja


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
IROAD POWER PACK
#1
Obecnie używam kamerki Blackvue DR490L-2CH, którą mam podłączoną na stałe do bezpieczników. Ostatnio nieznany sprawca uszkodził mi samochód. Nic się nie nagrało, bo uszkodzenie nastapiło z boku, a po za tym samochód na parkingu zostawiam na 9 godzin, a kamerka przestaje nagrywać po ok. 3 godzinach. Postanowiłem zakupić nową kamerę czterokanałową, aby również nagrywać z boków oraz Power Bank. Z mojego pierwszego wątku "Nagrywanie z czterech stron" dowiedziałem się, że nie ma kamer czterokanałowych, więc zakup nowej kamerki odłożyłem. 
Kupiłem Iroad Power Pack Plus 13600 mA, co pozwoli mi na przedłużenie czasu nagrywania z 3 godzin do 90 godzin.

Moje uwagi po zakupie i rozpakowaniu:
1) Bateria robi wrażenie - wygląda naprawdę profesjonalnie,
2) Jest apka na smatphona - aplikacja monitoruje stan baterii. Problem jednak w tym, że nie łączy się z telefonem za każdym razem (połączenie przez bluettootha następuje średnio raz na pięć prób),
3) Akcesoriów w pudełku jak na lekarstwo: 
jeden zwój przewodów wyjściowo-wejściowych (Dlaczego producent to tak wymyślił?), 
do tego dwie końcówki z bezpiecznikami (Dlaczego te końcówki mają podwójne gniazdo na bezpieczniki?
i krótka instrukcja obsługi po angielsku.
Postanowiłem dla sprawdzenia naładować w domu z ładowarki (ładowarka z Juli - Hamron 12 V, 5 A). W trakcie ładowania na apce pojawiły się poniższe informacje: 
Input: Voltage - 11,5 V, Current 7,6 A, 
Output: Voltage 13,0 V, Current 700 mA, 
Input power source, 
Cutoff Voltage Setting - ustawiłem na minimalny 12,0V, 
Charging Mode - ustawiłem na Quick Charge. 
Nie wiem co ustawić na Vehicle Input do wybory jest Power B + lub ACC. Wybrałem Power B +. 
Tak ładowałem przez 7 godzin do 48% naładowania. Takie ładowanie to lipa. Potrzebna solidniejsza ładowarka.

Na drugi dzień podpiąłem Iroad Power Pack do bezpiecznika w samochodzie (bez podłączania kamery). Końcówkę z bezpiecznikiem połączyłem za pomocą złączki WAGO (Czy taki sposób łączenia jest dobry?), a następnie do bezpiecznika 15A F31 Power Outlet, bo nic innego lepszego nie znalazłem (jak na laika w tej dziedzinie). Czy są lepsze sposoby podpięcia pod bezpiecznik?
Zastanawia mnie, czy Blackvue będzie wiedział kiedy jest tryb normalny, a kiedy parkingowy jak podłączę pod Irodad Power Pack?
Po włączeniu silnika na apce pojawiły się informacje w ustawieniach:
Normal Charge jest Input 13,6 V i 5,4 A, a gdy przestawiłem na Quick Charge było 13,4 V i 7,3 A. 
To mnie zastanawia, bo chyba napięcie powinno być bliżej 14 V, a natężenie bliżej 10 A?. Czas ładowania od 48% do 100% to jedna godzina.
Iroad Power Pack Plus umieściłem pod fotelem kierowcy, ale ledwo tam się zmieścił, bo jest za duży.
Wkrótce podłączę kamerkę i wrócę do testowania.
Ktoś ma podobne doświadczenia?


Załączone pliki Miniatury
                   
 
Odpowiedz
#2
(12-06-2019, 02:06:16)Szymon napisał(a): do tego dwie końcówki z bezpiecznikami (Dlaczego te końcówki mają podwójne gniazdo na bezpieczniki?)
Bez zdjęcia ciężko określić, ale prawdopodobnie chodzi Ci o bypassy bezpieczników. Dolne gniazdo jest dla istniejącego obwodu, do którego się wpinasz, górne do nowego, zasilanego bypassem.

(12-06-2019, 02:06:16)Szymon napisał(a): Końcówkę z bezpiecznikiem połączyłem za pomocą złączki WAGO ([color=#ff3333]Czy taki sposób łączenia jest dobry?

Nie jestem zwolennikiem tego typu połączeń. Nie wiem czy producent w ogóle przewidział, że złączka będzie narażona na wstrząsy? Proponowałbym zamianę "kostki" która może się "wytrząść" na połączenie lutowane.  Na zdjęciu poniżej zalutowane przewody zabezpieczone termokurczem.
[Obrazek: attachment.php?aid=383]
 
Odpowiedz
#3
Wago moze nie zniesc 15Amp,
Uzyj zlacz jak na obrazku wyzej, szczegolnie polaczenie ACC jest u Ciebie slabe...

Dr490 wykryje tryb parkingowy, ze zlacza iroad ACC i bedzie dzialac prawidlowo.

Co do napiecia wejsciowego, bez obaw iroad konwertuje sobie na tyle ile mu trzeba w srodku jest 14.8V
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
[Obrazek: untitlvdv.png]
 
Odpowiedz
  


Skocz do:


Browsing: 1 gości