Liczba postów: 985
Liczba wątków: 1
Dołączył: May 2016
Reputacja:
34
Punkty: 0
Kamery: Przód - Viofo A119-G V3 / Tył - CVR-A7810-G PRO
Była: Mobius ActionCam V3 Lens C2
Liczba postów: 106
Liczba wątków: 6
Dołączył: Sep 2018
Reputacja:
2
Niestety, u mnie to Bestbuy z tym samym adresem, co Kingbuy.
Liczba postów: 985
Liczba wątków: 1
Dołączył: May 2016
Reputacja:
34
04-07-2019, 17:25:30
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-07-2019, 17:32:43 przez michal.)
(04-07-2019, 11:25:11)skansen napisał(a): (03-07-2019, 23:44:21)michal napisał(a): (03-07-2019, 21:12:21)brzoza napisał(a): Dostałęm dzisiaj PW od @Viofo.pl z propozycją darmowej naprawy w przypadku niewielkiej awarii kamerki, dziękuję bardzo i żałuje, że nie trafiłem na Waszą stronę przy zakupie
Na razie prowadzę rozmowy z panem Billem Zhou z Viofo w Chinach. Na razie proponuje mi różne rozwiązania od podłączania różnych kabli w różne porty do wgrania nowego FW i używania porządnej karty SD (wszystko już przetestowane ), zobaczymy co będzie dalej.
Wielkie dzięki @Viofo.pl, polecam
Nie mogę oznaczyć @Viofo.pl,
To fajnie z ich strony, chociaż kamerka nie była kupiona z ich dystrybucji
No właśnie tego @brzoza nie napisał... Na mojej kamerce, pomimo, że kupiłem ją w Kingbuy była naklejka importera LuxuryGoods a więc viofo.pl ....
Jakaś część kamerek pochodziła więc z "ich" dystrybucji...
Wiem, że część ich kamerek była z tej dystrybucji, czytałem o tym, co wcześniej pisałeś w jednym ze swoich postów.
Z tego co pisał w swoim poście @
brzoza wywnioskowałem (chyba prawidłowo), że jego kamerka nie była już z dystrybucji LuxuryGoods, co potwierdził zresztą w swoim późniejszym poście.
Punkty: 0
Kamery: Przód - Viofo A119-G V3 / Tył - CVR-A7810-G PRO
Była: Mobius ActionCam V3 Lens C2
Liczba postów: 106
Liczba wątków: 6
Dołączył: Sep 2018
Reputacja:
2
No więc kamerkę ostatecznie odesłałem do Chin. Wysyłka kosztowała mnie całe 18 złotych z groszami.
Kiedy tylko podałem w mailu numer przesyłki i pojawiła się na stronie trackingowej Bill Zhou wysłał mi numer paczki z nową kamerką.
Kamerka dotarła wczoraj, jest to model z nowszym niż miałem obiektywem, na szybko wszystko działa jak powinno. Poprosiłem o maila z informacją, co było nie tak z moja kamerką, ale szczerze nie wiem, czy komuś będzie się chciało to sprawdzać. W razie wu poinformuję.
Liczba postów: 562
Liczba wątków: 2
Dołączył: May 2017
Reputacja:
57
No to świetnie, że udało Ci się załatwić sprawę. Możesz jeszcze opisać krótko, jak to się stało, że wysłałeś do Chin. Sam się kontaktowałeś, czy przez dystrybutora?
Poszło mobilnie.
Liczba postów: 985
Liczba wątków: 1
Dołączył: May 2016
Reputacja:
34
@
brzoza, bardzo fajne info, cieszę się i gratuluję, że udało Ci się to pozytywnie załatwić
Punkty: 0
Kamery: Przód - Viofo A119-G V3 / Tył - CVR-A7810-G PRO
Była: Mobius ActionCam V3 Lens C2