Witaj! Logowanie Rejestracja


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
KINGBUY SC (viofopolska) czyli nieistniejąca firma i niesprawna kamerka Viofo A129
#34
Dostałęm dzisiaj PW od @Viofo.pl z propozycją darmowej naprawy w przypadku niewielkiej awarii kamerki, dziękuję bardzo i żałuje, że nie trafiłem na Waszą stronę przy zakupie Sad
Na razie prowadzę rozmowy z panem Billem Zhou z Viofo w Chinach. Na razie proponuje mi różne rozwiązania od podłączania różnych kabli w różne porty do wgrania nowego FW i używania porządnej karty SD (wszystko już przetestowane Wink ), zobaczymy co będzie dalej.
Wielkie dzięki @Viofo.pl, polecam Smile

Nie mogę oznaczyć @Viofo.pl, Sad
[Obrazek: yyem9beu]
 
Odpowiedz
#35
Miło.

Poszło mobilnie.
[Obrazek: bez2png_qsqharr.png]
 
Odpowiedz
#36
(03-07-2019, 21:12:21)brzoza napisał(a): Dostałęm dzisiaj PW od @Viofo.pl z propozycją darmowej naprawy w przypadku niewielkiej awarii kamerki, dziękuję bardzo i żałuje, że nie trafiłem na Waszą stronę przy zakupie Sad
Na razie prowadzę rozmowy z panem Billem Zhou z Viofo w Chinach. Na razie proponuje mi różne rozwiązania od podłączania różnych kabli w różne porty do wgrania nowego FW i używania porządnej karty SD (wszystko już przetestowane Wink ), zobaczymy co będzie dalej.
Wielkie dzięki @Viofo.pl, polecam Smile

Nie mogę oznaczyć @Viofo.pl, Sad
To fajnie z ich strony, chociaż kamerka nie była kupiona z ich dystrybucji
Punkty: 0
Kamery: Przód - Viofo A119-G V3  / Tył - CVR-A7810-G PRO
Była: Mobius ActionCam V3 Lens C2
 
Odpowiedz
#37
(03-07-2019, 23:44:21)michal napisał(a):
(03-07-2019, 21:12:21)brzoza napisał(a): Dostałęm dzisiaj PW od @Viofo.pl z propozycją darmowej naprawy w przypadku niewielkiej awarii kamerki, dziękuję bardzo i żałuje, że nie trafiłem na Waszą stronę przy zakupie Sad
Na razie prowadzę rozmowy z panem Billem Zhou z Viofo w Chinach. Na razie proponuje mi różne rozwiązania od podłączania różnych kabli w różne porty do wgrania nowego FW i używania porządnej karty SD (wszystko już przetestowane Wink ), zobaczymy co będzie dalej.
Wielkie dzięki @Viofo.pl, polecam Smile

Nie mogę oznaczyć @Viofo.pl, Sad
To fajnie z ich strony, chociaż kamerka nie była kupiona z ich dystrybucji

No właśnie tego @brzoza nie napisał... Na mojej kamerce, pomimo, że kupiłem ją w Kingbuy była naklejka importera LuxuryGoods a więc viofo.pl ....
Jakaś część kamerek pochodziła więc z "ich" dystrybucji...
 
Odpowiedz
#38
Niestety, u mnie to Bestbuy z tym samym adresem, co Kingbuy.
[Obrazek: yyem9beu]
 
Odpowiedz
#39
(04-07-2019, 11:25:11)skansen napisał(a):
(03-07-2019, 23:44:21)michal napisał(a):
(03-07-2019, 21:12:21)brzoza napisał(a): Dostałęm dzisiaj PW od @Viofo.pl z propozycją darmowej naprawy w przypadku niewielkiej awarii kamerki, dziękuję bardzo i żałuje, że nie trafiłem na Waszą stronę przy zakupie Sad
Na razie prowadzę rozmowy z panem Billem Zhou z Viofo w Chinach. Na razie proponuje mi różne rozwiązania od podłączania różnych kabli w różne porty do wgrania nowego FW i używania porządnej karty SD (wszystko już przetestowane Wink ), zobaczymy co będzie dalej.
Wielkie dzięki @Viofo.pl, polecam Smile

Nie mogę oznaczyć @Viofo.pl, Sad
To fajnie z ich strony, chociaż kamerka nie była kupiona z ich dystrybucji

No właśnie tego @brzoza nie napisał... Na mojej kamerce, pomimo, że kupiłem ją w Kingbuy była naklejka importera LuxuryGoods a więc viofo.pl ....
Jakaś część kamerek pochodziła więc z "ich" dystrybucji...
Wiem, że część ich kamerek była z tej dystrybucji, czytałem o tym, co wcześniej pisałeś w jednym ze swoich postów.
Z tego co pisał w swoim poście @brzoza wywnioskowałem (chyba prawidłowo), że jego kamerka nie była już z dystrybucji LuxuryGoods, co potwierdził zresztą w swoim późniejszym poście.
Punkty: 0
Kamery: Przód - Viofo A119-G V3  / Tył - CVR-A7810-G PRO
Była: Mobius ActionCam V3 Lens C2
 
Odpowiedz
#40
No więc kamerkę ostatecznie odesłałem do Chin. Wysyłka kosztowała mnie całe 18 złotych z groszami.
Kiedy tylko podałem w mailu numer przesyłki i pojawiła się na stronie trackingowej Bill Zhou wysłał mi numer paczki z nową kamerką.
Kamerka dotarła wczoraj, jest to model z nowszym niż miałem obiektywem, na szybko wszystko działa jak powinno. Poprosiłem o maila z informacją, co było nie tak z moja kamerką, ale szczerze nie wiem, czy komuś będzie się chciało to sprawdzać. W razie wu poinformuję.
[Obrazek: yyem9beu]
 
Odpowiedz
#41
No to świetnie, że udało Ci się załatwić sprawę. Możesz jeszcze opisać krótko, jak to się stało, że wysłałeś do Chin. Sam się kontaktowałeś, czy przez dystrybutora?

Poszło mobilnie.
[Obrazek: bez2png_qsqharr.png]
 
Odpowiedz
#42
@brzoza, bardzo fajne info, cieszę się i gratuluję, że udało Ci się to pozytywnie załatwić
Punkty: 0
Kamery: Przód - Viofo A119-G V3  / Tył - CVR-A7810-G PRO
Była: Mobius ActionCam V3 Lens C2
 
Odpowiedz
#43
(07-08-2019, 07:08:24)marekelb napisał(a): No to świetnie, że udało Ci się załatwić sprawę. Możesz jeszcze opisać krótko, jak to się stało, że wysłałeś do Chin. Sam się kontaktowałeś, czy przez dystrybutora?

Sam się kontaktowałem za podpowiedzią @pizdys.
Stwierdziłem, że skoro i tak muszę gdzieś wysłać, to chyba lepiej wysłać do Chin i dostać nowy egzemplarz, niż do @Viofo.pl (szacuneczek) i liczyć na cud, że uda się naprawić.

Najgorsze jest to, że na kartce Poczty Polskiej są dwie linijki na adres a ten wyglądał tak - 3A, Tower B, Junjing huating Garden, Minzhi Road, Longhua Town, Shenzhen, Guangdong, China i jeszcze po chińsku miałem dodać 深圳市龙华新区民治路骏景华庭B栋3A, ale się udało jakoś Smile
[Obrazek: yyem9beu]
 
Odpowiedz
#44
Dobrze, ze sie udalo i ze dyktator Viofo okazal litosc,
Szkoda, ze za kare kazal po Chinsku pisac "psalmy ku jego chwale" XD

Trzeba bylo ten dopisek wydrukowac i nakleic tasma przezroczysta Wink
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
[Obrazek: untitlvdv.png]
 
Odpowiedz
  


Skocz do:


Browsing: 1 gości