• Witamy w serwisie AutoWrzuta.pl
  • Zapraszamy na strony naszych Partnerów!
  • Chcesz, żeby Twój film był w tv? Czytaj ogłoszenia!
Witaj! Logowanie Rejestracja


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
KINGBUY SC (viofopolska) czyli nieistniejąca firma i niesprawna kamerka Viofo A129
#34
Dostałęm dzisiaj PW od @Viofo.pl z propozycją darmowej naprawy w przypadku niewielkiej awarii kamerki, dziękuję bardzo i żałuje, że nie trafiłem na Waszą stronę przy zakupie Sad
Na razie prowadzę rozmowy z panem Billem Zhou z Viofo w Chinach. Na razie proponuje mi różne rozwiązania od podłączania różnych kabli w różne porty do wgrania nowego FW i używania porządnej karty SD (wszystko już przetestowane Wink ), zobaczymy co będzie dalej.
Wielkie dzięki @Viofo.pl, polecam Smile

Nie mogę oznaczyć @Viofo.pl, Sad

[Obrazek: autowrxwx.png]
 
Odpowiedz
#35
Miło.

Poszło mobilnie.
[Obrazek: bez2.png]
 
Odpowiedz
#36
(03-07-2019, 21:12:21)brzoza napisał(a): Dostałęm dzisiaj PW od @Viofo.pl z propozycją darmowej naprawy w przypadku niewielkiej awarii kamerki, dziękuję bardzo i żałuje, że nie trafiłem na Waszą stronę przy zakupie Sad
Na razie prowadzę rozmowy z panem Billem Zhou z Viofo w Chinach. Na razie proponuje mi różne rozwiązania od podłączania różnych kabli w różne porty do wgrania nowego FW i używania porządnej karty SD (wszystko już przetestowane Wink ), zobaczymy co będzie dalej.
Wielkie dzięki @Viofo.pl, polecam Smile

Nie mogę oznaczyć @Viofo.pl, Sad
To fajnie z ich strony, chociaż kamerka nie była kupiona z ich dystrybucji
Punkty: 0
Kamery: Przód - CVR-A7810-G PRO + EVO 128GB / Tył - Mobius ActionCam V3 Lens C2 + EVO+ 64GB
 
Odpowiedz
#37
(03-07-2019, 23:44:21)michal napisał(a):
(03-07-2019, 21:12:21)brzoza napisał(a): Dostałęm dzisiaj PW od @Viofo.pl z propozycją darmowej naprawy w przypadku niewielkiej awarii kamerki, dziękuję bardzo i żałuje, że nie trafiłem na Waszą stronę przy zakupie Sad
Na razie prowadzę rozmowy z panem Billem Zhou z Viofo w Chinach. Na razie proponuje mi różne rozwiązania od podłączania różnych kabli w różne porty do wgrania nowego FW i używania porządnej karty SD (wszystko już przetestowane Wink ), zobaczymy co będzie dalej.
Wielkie dzięki @Viofo.pl, polecam Smile

Nie mogę oznaczyć @Viofo.pl, Sad
To fajnie z ich strony, chociaż kamerka nie była kupiona z ich dystrybucji

No właśnie tego @brzoza nie napisał... Na mojej kamerce, pomimo, że kupiłem ją w Kingbuy była naklejka importera LuxuryGoods a więc viofo.pl ....
Jakaś część kamerek pochodziła więc z "ich" dystrybucji...
 
Odpowiedz
#38
Niestety, u mnie to Bestbuy z tym samym adresem, co Kingbuy.

[Obrazek: autowrxwx.png]
 
Odpowiedz
#39
(04-07-2019, 11:25:11)skansen napisał(a):
(03-07-2019, 23:44:21)michal napisał(a):
(03-07-2019, 21:12:21)brzoza napisał(a): Dostałęm dzisiaj PW od @Viofo.pl z propozycją darmowej naprawy w przypadku niewielkiej awarii kamerki, dziękuję bardzo i żałuje, że nie trafiłem na Waszą stronę przy zakupie Sad
Na razie prowadzę rozmowy z panem Billem Zhou z Viofo w Chinach. Na razie proponuje mi różne rozwiązania od podłączania różnych kabli w różne porty do wgrania nowego FW i używania porządnej karty SD (wszystko już przetestowane Wink ), zobaczymy co będzie dalej.
Wielkie dzięki @Viofo.pl, polecam Smile

Nie mogę oznaczyć @Viofo.pl, Sad
To fajnie z ich strony, chociaż kamerka nie była kupiona z ich dystrybucji

No właśnie tego @brzoza nie napisał... Na mojej kamerce, pomimo, że kupiłem ją w Kingbuy była naklejka importera LuxuryGoods a więc viofo.pl ....
Jakaś część kamerek pochodziła więc z "ich" dystrybucji...
Wiem, że część ich kamerek była z tej dystrybucji, czytałem o tym, co wcześniej pisałeś w jednym ze swoich postów.
Z tego co pisał w swoim poście @brzoza wywnioskowałem (chyba prawidłowo), że jego kamerka nie była już z dystrybucji LuxuryGoods, co potwierdził zresztą w swoim późniejszym poście.
Punkty: 0
Kamery: Przód - CVR-A7810-G PRO + EVO 128GB / Tył - Mobius ActionCam V3 Lens C2 + EVO+ 64GB
 
Odpowiedz
  


Skocz do:


Browsing: 1 gości