Witaj! Logowanie Rejestracja


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wadliwość Blackvue DR900S-2CH
#1
Czy użytkowaliście wideo rejestrator Blackvue DR900S-2CH dłużej niż 4-5 lata?
Kamerę zakupiłem we wrześniu 2018 roku, pierwsza naprawa już pogwarancyjna odbyła się w sierpniu 2021, kolejna naprawa odbyła się w lipcu 2023. Za pierwszym razem wymiana RTC, za drugim razem wymiana całej płyty głównej w serwisie centralnym. Podziałała niecały rok po wymianie płyty głównej na nową i znów działa kiedy chce (zaczyna działać dopiero jak nagrzeje się na słońcu).
Czy jest sens brnąć w naprawy co roku, koszty około 800 zł czy lepiej kupić coś nowego, a może zmienić producenta na innego z obsługą clouda?
Mam złe doświadczenie z Blackvue, poprzednie modele dr650s i 750s wysyłałem do serwisu w czasie gwarancji i po gwarancji.
 
Odpowiedz
#2
Nie wygląda to najlepiej. Dla porównania mogą powiedzieć, że z kilku kamer Viofo które miałem jedna po ponad 5 latach zgubiła ostrość i to były na tyle. Dla pełnego obrazu dodam, że kamery nie chodzą cały czas-w garażu są w miarę możliwości wyłączane.
Sam nie przepadam za BlackVue, ale usprawiedliwieniem  może być to, że kamery działają w trudnych warunkach. W lecie słońce a potem zimno z klimatyzacji. W zimie niskie temperatury a potem gorący nadmuch z nawiewu. Do tego ciągłe śrubowanie parametrów - coraz wyższe rozdzielczości, liczba klatek a kamerka musi to obrobić. Jeśli do tego chodzi 24/7/365 to po kilku latach może niestety zacząć szwankować :/
 
Odpowiedz
#3
Dziennie kamera uruchomiona jest na maksymalnie 12 godzin. Na noc zasilanie jest wyłączane, bo samochód stoi pod domem z monitoringiem, bywa też że ze 2 weekendy w miesiącu też jest wyłączana. Niby nowa płyta główna założona i nie cały rok znów awarie, podejrzewam, że wolą klienta który kupi nowy model niż naprawa na dłuższy okres czasu. Na samą naprawę i nowe części mamy tylko 6 miesięcy, to już może świadczyć o tym co pisałem wcześniej.
 
Odpowiedz
#4
(19-06-2024, 13:33:36)michael2303 napisał(a): Niby nowa płyta główna założona i nie cały rok znów awarie, podejrzewam, że wolą klienta który kupi nowy model niż naprawa na dłuższy okres czasu. Na samą naprawę i nowe części mamy tylko 6 miesięcy, to już może świadczyć o tym co pisałem wcześniej.
Który serwis daje te 6 miesięcy gwarancji?
 
Odpowiedz
#5
(19-06-2024, 23:22:45)skansen napisał(a):
(19-06-2024, 13:33:36)michael2303 napisał(a): Niby nowa płyta główna założona i nie cały rok znów awarie, podejrzewam, że wolą klienta który kupi nowy model niż naprawa na dłuższy okres czasu. Na samą naprawę i nowe części mamy tylko 6 miesięcy, to już może świadczyć o tym co pisałem wcześniej.
Który serwis daje te 6 miesięcy gwarancji?

Autoryzowany serwis
 
Odpowiedz
#6
(23-06-2024, 13:17:39)michael2303 napisał(a):
(19-06-2024, 23:22:45)skansen napisał(a):
(19-06-2024, 13:33:36)michael2303 napisał(a): Niby nowa płyta główna założona i nie cały rok znów awarie, podejrzewam, że wolą klienta który kupi nowy model niż naprawa na dłuższy okres czasu. Na samą naprawę i nowe części mamy tylko 6 miesięcy, to już może świadczyć o tym co pisałem wcześniej.
Który serwis daje te 6 miesięcy gwarancji?

Autoryzowany serwis

Też nie mam z nimi dobrych doświadczeń....
 
Odpowiedz
  


Skocz do:


Browsing: 1 gości