Witaj! Logowanie Rejestracja


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
OVERMAX CAM-04
#1
Właśnie wczoraj odebrałem paczkę.. Jestem na etapie uczenia się obsługi sprzętu.. Big GrinD Big GrinD
Użytkownicy :!!!: :!!!: Opinie, porady, wpadki - wszystko bezcenne.. :helou:
OVERMAX 04
 
Odpowiedz
#2
Hm, ciekawe czy rozdzielczość 1920x1080p/30fps podawana w niektórych specyfikacjach jest rzeczywista, a nie interpolowana. Bo cena kamerki wydaje mi się coś podejrzanie niska: od ok. 200zł (MediaMarkt 269- ale oni mają swoje ceny). Jeszcze parę miesięcy temu nabycie "prawdziwego", "nieoszukanego" rejestratora "Full HD" oceniałem na wydatek minimum około 400zł. No ale kto wie, elektronika jak wiadomo wciąż tanieje.
Brak informacji o przetworniku (chociaż rozdzielczość). Opinie na Ceneo nie są porywające:
http://www.ceneo.pl/21922943#tab=reviews_scroll

P.S.: Daj model kamery w tytule topicu (popraw). "Overmax" jest bardzo ogólne.
 
Odpowiedz
#3
stanley99 napisał(a):Daj model kamery w tytule topicu
Mówisz i masz..
pizdys - Twój post nie pasuje do tematu - jeśli chcesz się podzielić doświadczeniami z innymi VR to napisz osobny wątek..
 
Odpowiedz
#4
Mam OV-Cam-04 i źle nie jest, ale jakbym miał jeszcze raz kupować to pewnie spróbowałbym Prestigio Roadrunner 300 albo dołożył jeszcze trochę na coś lepszego. Rozdzielczość 1080p jest interpolowana, z tego co pamiętam nawet nie wspominają o niej na pudełku.

Był jakiś czas temu temat o tej kamerce na Elektrodzie, można poczytać, też tam parę swoich problemów opisałem.
 
Odpowiedz
#5
silvox napisał(a):pizdys - Twój post nie pasuje do tematu - jeśli chcesz się podzielić doświadczeniami z innymi VR to napisz osobny wątek..