Witaj! Logowanie Rejestracja


Ocena wątku:
  • 4 głosów - średnia: 3.75
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kamery Samochodowe- podsumowanie oraz użyteczne informacje
Dwa pytania:
1.Czy istnieje możliwość by podłączyć to:
https://allegro.pl/oferta/deca-power-ban...8789547991

albo to:
https://allegro.pl/oferta/akumulator-lif...8680879302

albo inny akumulator lifepo4

jako extender do neo9 lub neo6?

2.Albo czy nawet bez cellinków istnieje możliwość by sam taki akumulator użyć jako powerbank i by ładował się podczas jazdy?
Jeśli tak to jak?

Tutaj znalazłem budowę własnego extendera:
https://dashcamtalk.com/forum/threads/in...-50.38889/

a do drugiego pytania to wystarczy podłączyć przekaźnik
https://sailstore.pl/zasilanie/2411-prze...elays.html
 
Odpowiedz
Photo 
Powiedzcie mi czy się mylę.
Jakikolwiek akumulator lifepo4 z BMS + przekaźnik DVSR
podłączenie wg schematu:
[Obrazek: XSjfJA8.png]


czyli np:
Akumulator LiFePO4 Green Cell 12.8V 42Ah
https://allegro.pl/oferta/akumulator-lif...8680879302

+

https://www.szopeneria.pl/pl/p/BEP-izolator-baterii-710-140A-przekaznik-VSR-/3786

(Przekaznik VSR umozliwa ladowanie dwoch lub wiecej baterii w tym samym czasie. Przy pierszym uruchomieniu silnika, styki przekaznika pozostaja otwarte dopoki podczas ladowania baterii, napiecie baterii startowej nie osiagnie 13,7V. Po osiagnieciu wymaganego napiecia styki przekaznika zamykaja sie, umozliwiajac jednoczesne ladowanie dwoch baterii. Kiedy silnik zostanie zatrzymany (brak ladowania),napiecie baterii powraca do normalnego poziomu, po ktorym styki przekaznika zostaja rozwarte, rozdzielajac 2 baterie, zapobiegajac rozladowanie niewlasciwej baterii.
) wyjdzie o wiele taniej niż celling czy blackvue battery?
42Ah za ok 2000zł
zamiast 15Ah za 2000zł
?
 
Odpowiedz
jednak metoda ładowania lifepo4 wymaga ładowarki, więc trzeba jeszcze podłączyć np. taką?

https://allegro.pl/oferta/solarny-regula...8544918977
?
 
Odpowiedz
Ciekawe rozwiązanie, choć czy po zaniku zasilania (wyłączenie silnika), akumulator LiFePO4 nie podtrzyma styków przekaźnika? W końcu będzie naładowany powyżej 12,8V, poniżej których dopiero rozłączają się styki przekaźnika, gdy brakuje ładowania z alternatora. Przydałaby się dioda prostownicza, żeby prąd "nie wracał" z dodatkowego akumulatora.

Odnośnie tego separatora to robię coś podobnego, ale z opóźniaczem - zamówiłem taki na układzie NE555
https://allegro.pl/oferta/ar151mod-wylac...6624397519
który ma opóźnienie do 4 minut od pojawienia się zasilania (po zapłonie, a w moim przypadku po odryglowaniu samochodu). Oryginalny przekaźnik 10A podmienię na samochodowy 40A.
Te 4 minuty wystarczą mi na "zapakowanie" wszystkiego od bagaży, po dzieciaki Smile
A129G DUO GPS + EVO 256GB + Powerbank 10Ah DIY
Ford Mondeo TDCi 2.0L PowerShift 2013
 
Odpowiedz
  


Skocz do:


Browsing: 1 gości