• Witamy w serwisie AutoWrzuta.pl
  • Zapraszamy na strony naszych Partnerów!
  • Chcesz, żeby Twój film był w tv? Czytaj ogłoszenia!
Witaj! Logowanie Rejestracja


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zasilanie kamerki na parkingu / dobór rozwiazania
#34
Witam

Mam rejestrator LS650W - 2 kamery(przód-tył) zastanawiam się na zasilaniem stałym w aucie,gdyż miałem kilka niemiłych sytuacji.

Mianowicie podjąłem już pierwsze kroki do tego aby doposażyc w system ciągłej pracy kamer.

Kupiłem dodatkowy akumulator 22Ah 12V
acumax-av22-12-12v-22ah
oraz separator akumulatorów
c-system

Zestaw będzie podłączony w Audi A8 D3 ,głowny akumlator ma 115Ah i będzie podłączony drugi o mocy 22Ah wraz zseparatorem.

Do małego akumulatora będzie podłączone kamerki.

Zastranawiam się jak podłączyć ten zestaw dobrze,ma ktoś jeszcze jakiś pomysł ja kpołączyć dobrze taki zestaw?
 
Odpowiedz
#35
Po co kombinować z dodatkowymi bateriami, akumulatorami etc.
Wystarczy coś takiego: goo.gl/HLfWKq
Do podebrania 12V najlepiej użyć taki sprytny kabelek: goo.gl/YeHHic który wsadza się w miejsce bezpiecznika w skrzynce. Nic nie trzeba przerabiać czy ciąć na wiązkach. Łączymy zasilanie z adapterkiem oraz masę ciągniemy z adapterka do najbliższego puntu uziemiającego.
Ten adapter ma zabezpieczenie przed wyładowaniem akumulatora. Odcina zasilanie jeśli napięcie spadnie poniżej granicznej wartości.
Mam i działa bez problemu. Jeśli nie używasz samochodu dłużej niż tydzień to pewnie odetnie zasilanie. U mnie nie odcięło jeszcze bo nie zostawiam samochodu bez używania dłużej niż kilka dni.
 
Odpowiedz
#36
Mi się wydaje, że ustawie kamerki w taki sposób by pobierała jak najmniej energii i nic więcej nie potrzeba jeśli auta się używa, gorzej jeśli auto stoi dłuższy czas. Ustawienia kamerki mówię o np. wyłączonym wyświetlaczu plus np. detektor ruchu włączony.
 
Odpowiedz
#37
animaciek napisał(a):Po co kombinować z dodatkowymi bateriami, akumulatorami etc.
Wystarczy coś takiego: goo.gl/HLfWKq
Do podebrania 12V najlepiej użyć taki sprytny kabelek: goo.gl/YeHHic który wsadza się w miejsce bezpiecznika w skrzynce. Nic nie trzeba przerabiać czy ciąć na wiązkach. Łączymy zasilanie z adapterkiem oraz masę ciągniemy z adapterka do najbliższego puntu uziemiającego.
Ten adapter ma zabezpieczenie przed wyładowaniem akumulatora. Odcina zasilanie jeśli napięcie spadnie poniżej granicznej wartości.
Mam i działa bez problemu. Jeśli nie używasz samochodu dłużej niż tydzień to pewnie odetnie zasilanie. U mnie nie odcięło jeszcze bo nie zostawiam samochodu bez używania dłużej niż kilka dni.


Dodatkowe aku + separator to wiele lepsze rozwiązanie w przypadku dłuższego postoju i niema mowy o wyczerpaniu głównego akumulatora,wady to że trzeba gdzieś upchać dodatkowe aku,u mnie to nie jest problemem.

Jedynie co potrzebuje to jakiś patent na dłuższy zapis z kamer np. na HDD tylko jak to zrobić????

okoniowaty napisał(a):Mi się wydaje, że ustawie kamerki w taki sposób by pobierała jak najmniej energii i nic więcej nie potrzeba jeśli auta się używa, gorzej jeśli auto stoi dłuższy czas. Ustawienia kamerki mówię o np. wyłączonym wyświetlaczu plus np. detektor ruchu włączony.


Jak działa ten detektor ruchu?
Ja mam u siebie G-sensor i według mnie to porażka,nie działa jak należy.
 
Odpowiedz
#38
Nie piszę o G-sensor Smile tylko o włączaniu nagrywania w momencie wykrycia ruchu, ja tego nie używam nie potrzebuję. Sprawdzałem na Prestigio Road Runner 300 i fajnie działało Smile jest ruch (jazda autem, auto w miejscu ktoś idzie w obiektywie), po jakimś czasie - bodajże 1 minuta - gdy ruch ustaje nagrywanie jest wyłączane. G - sensor to jest zapisanie pliku gdy kamera ma wstrząs mocniejszy czyli przypuszczalnie kolizja.
 
Odpowiedz
#39
jordan233 napisał(a):Jedynie co potrzebuje to jakiś patent na dłuższy zapis z kamer np. na HDD tylko jak to zrobić????

Poszukaj nowy soft do kamery. Ja mam kamerkę która ma możliwość zapisu zamiast 30 klatet na sekundę, 1, 2 lub 5 na sekundę. Wtedy chyba mi wychodzi że karta 16GB zmieści 48h zapisu. Mam tę kamerkę z przodu, ale na parkingach jak parkujesz przodem to zostawiam właczoną tylnią strarą kamerkę - a ta nie ma tego zapisu ;-(

Jaki separator aku kupiłeś?
 
Odpowiedz
#40
canoe napisał(a):
jordan233 napisał(a):Jedynie co potrzebuje to jakiś patent na dłuższy zapis z kamer np. na HDD tylko jak to zrobić????

Poszukaj nowy soft do kamery. Ja mam kamerkę która ma możliwość zapisu zamiast 30 klatet na sekundę, 1, 2 lub 5 na sekundę. Wtedy chyba mi wychodzi że karta 16GB zmieści 48h zapisu. Mam tę kamerkę z przodu, ale na parkingach jak parkujesz przodem to zostawiam właczoną tylnią strarą kamerkę - a ta nie ma tego zapisu ;-(

Jaki separator aku kupiłeś?



Kupiłem separator C-SYSTEM - MODEL SLA40 ,co do kamerkli to mam problemy z nią,mianowicie przycina mi się w trakcie jazdy ,jakby robiła stopklatkę,a dzwięk idzie dalej,i tak co jakiś czas. Csami sformatuję kartę i znowu wszystko działa,ale jak trochę dłużej pochodzi to znowu zaczyna wariować.
Mam kamerkę chińską LS650W,kupiłem w tamtym roku na Aliexpress,to są pewnie skutki kupna u chińczyków.......

Ogólnie to kamerka jest ok,jeśli chodzi o obraz,nagrywa jednocześnie przód i tył.
Chciałbym zmienić firmware ale nie wiem jak to zrobić.
 
Odpowiedz
#41
Koledzy chcę kupić adapter zasilania z regulacją odcięcia poprzez czas i słabe napięcia i wrzucając frazę BLACKVUE POWER MAGIC PRO w google, na dzieńdobry wyskoczył mi pierwszy link ceneo od 49zł ?? Takie coś, czy ktoś to widział, używał, wygląda jak dobra podróbka, warto kupić cos takiego?
Moduł zabezpieczenia wideorejestratora - adapter zasilania BLACKSYS
 
Odpowiedz
#42
Decydując się na rejestrator zależało mi przede wszystkim na rejestracji zdarzeń podczas jazdy. Montując u siebie w samochodzie (Honda CR-V 2.0 benz AWD MY 2014) rejestrator zdecydowałem się na zasilanie za pośrednictwem przekaźnik BlackVue Power Magic Pro. Zasilanie pociągnąłem ze skrzynki bezpieczników. Znalazłem obwód który jest zasilany dopiero po włączeniu silnika (a nie po wejściu w tryb ACC). Samochód jest wyposażony w system start-stop, sprawdziłem więc czy obwód nie będzie rozłączany po zatrzymaniu silnika. Nie będzie. Zwiększy pobór prądu podczas ponownego rozruchu silnika przez start-stop nie powoduje też przerwania pracy kamery. Przed wpięciem PowerMagic robiłem próby z zasilaniem z gniazdka zapalniczki - nie było przerw w działaniu kamerki w wyniku działania systemu start-stop.

Wybór BlackVue Power Magic Pro nie był przypadkowy. Rozważałem również Viofo Hardwire Kit ACC. Na moją decyzję wpłynęły:
-gabaryty - łatwiej było znaleźć mi miejsce na MagicPro
-możliwość wyłączenia wyłącznikiem trybu parkingowego - bardzo często parkuje w garażu i ten tryb nie jest mi wtedy potrzebny.

Wkrótce zamierzam dokładniej opisać swoją instalację. W kolejnych samochodach rozważam montaż BlackVue Power Magic Battery Pack B-112 (lub innego tego typu power banka).
 
Odpowiedz
#43
(06-02-2015, 23:58:25)pizdys napisał(a): z grubsza opisze moje rozwiazanie w samochodzie BMW E60 (bardzo toporny jezeli chodzi o podlaczenie sie do instalacji, a akumulator jest w bagazniku ktory wyglada jak serwerownia...)

uzywam zapalniczki jako zrodlo zasilania 12V ktore zwyklym konwerter DC/DC robi mi 5V 1.5A (jak np dobra ladowarka nokia/usb itp), to 5V mam podlaczone jako ladowanie Power Bank Adata PV110, mam tez drugi konwerter rownolegle podlaczony tez do 12V tez robiacy 5V/1.5A ktory z kolei uruchamia mi kamere.

przy takim rozwiazaniu mam zapewnione, ze po starcie samochodu:
- startuje tez kamera
- startuje tez ladowanie power banku (ktory nie jest obciazany ladowaniem kamery)

ciekawym faktem jest to ze ten power bank ktory mam (ADATA PV110) podtrzyma kamere na 16godzin (bez zadnych problemow), a kiedy power bank dostaje ladowanie to on sam przestaje ladowac i nie rozpocznie kiedy nie zostanie przycieniety przycisk, wiec kiedy zostawie auto na parkingu (z recznie wlaczonym power bankiem), ponowne odpalenie auta spowoduje ze power bank dostanie ladowanie (sam przestanie juz ladowac) i po zgasazeniu auta kamera sie wylaczy jak i power banku..

sprawdza sie tym bardziej, ze rozbudowalem pomysl o 2 power banki (czyli o jeden konwerter wiecej) i kabel usb Y type ktory "ciagnie" z 2 power bankow i 2 sie laduja kiedy auto odpalone:

[Obrazek: USB-Cable.jpg]

Cześć - będe bardzo wdzięczny za podanie kilku szczegółów Twojego rozwiązania.
1. Jaki konkretnie konwerter wykorzystałeś w swojej instalacji?
2. W jaki sposób kamera przełącza się na zasilanie z PB?
3. Jakie ogniwa są w Twoim powerbanku?
4. Posiadasz może uproszczony schemat tej instalacji?

Dzięki z góry.
 
Odpowiedz
  


Skocz do:


Browsing: 1 gości