Witaj! Logowanie Rejestracja


Ankieta: Czy jestes zadowolony z tej kamery?
TAK
NIE
Ciegle sie zastanawiam nad zakupem...
[Wyniki ankiety]
 
 
Ocena wątku:
  • 2 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Xiaomi Yi 1080P Car WiFi DVR [NTK96660 + AR0230]
Hej, hej Wink
Też mam problem, podczas aktualizacji kamerka mi siadła, teraz świeci się tylko kontrolka, ekran się nie włącza, zarówno bez jak i z kartą z softem lub z kartą z tymi 3 plikami. Na kamerce napis v2.1 serial: CABAAA
Korzystałem z tego poradnika: https://dashcamtalk.com/forum/threads/ho...31a.26533/

Po włożeniu karty z 3 plikami wyświetliło(w SN I AAA.. wpisałem pierwsze 14 cyfr serialu ze zmianą CN-US) się info na niebieskim tle z jakimś SN.
Później gdy wrzuciłem firmeware (wersja AID) kamerka nie zareagowała i do tej pory jest czarna. Próbowałem wrzucać różne softy ale nie pomogło. Jakieś wskazówki, lub softy którę mogę spróbowac? Karta 16 GB klasa 10
Dziękuję z góry

[Obrazek: 53Mm0eL.jpg]
 
Odpowiedz
bez obaw, tej kamery nie da sie "zabic" zlym oprogramowaniem (bylbys pierwszy na swiecie ktoremu sie to udalo).

zrob tak:
1) odlacz od zasilacza, i wcisnij przycisk RESET obok zasilania USB

2) sciagnij prawidlowy plik oprogramowania dla twojej kamery tutaj:
https://www.yitechnology.com/yi-smart-da...a-firmware

3) skopiuj plik na karte i podlacz do zasilacza (czekaj 1-2min)

4) kamera powinna wstac.

aby przeprowadzic zmiane z CN na US tutaj jest pena instrukcja wraz z odpowiednimi plikami:
http://www.autowrzuta.pl/showthread.php?...#pid111894

tutaj info o atrybutach plikow:
http://www.autowrzuta.pl/showthread.php?...#pid115063
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
[Obrazek: untitlvdv.png]
 
Odpowiedz
(15-07-2018, 22:23:31)pizdys napisał(a): 2) sciagnij prawidlowy plik oprogramowania dla twojej kamery tutaj:
Dopytam dla pewności, którą wersję powinienem wybrać? Firmware czy Emergency Aid?


//edit
Próbowałem oba pliki, niestety żaden nie wybudza kamery.
 
Odpowiedz
wyglada na to ze ciagle zly plik wgrywasz, sprawdz dla innej wersji
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
[Obrazek: untitlvdv.png]
 
Odpowiedz
Faktycznie udało mi się, próbowałem kilka razy z różnymi softami. Wyglądało to tak że włożyłem kartę, był czarny ekran, wyciągnąłem ją po kilku minutach i włączyła się z angielską wersją.

A zapytam jeszcze, jest gdzieś dostępna polska wersja firmware, lub przetłumaczona aplikacja na Androida?

Dziękuję bardzo za pomoc i życzę miłej nocy.

[Obrazek: MXY02D7.png]
 
Odpowiedz
Nie wiem czy jest Polska, ale menu jest tak proste, ze naprawde Polski mozna juz "darowac"...
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
[Obrazek: untitlvdv.png]
 
Odpowiedz
(13-07-2018, 15:44:37)pizdys napisał(a): jak juz otrzymasz kamere> zainstalujesz i lepiej poznasz, daj znacz czy spelnia Twoje oczekiwania, czy jestes zadowolony i czy polecasz innym

Kamerka przyszła tydzień temu, ale trochę mi zeszło zanim ją podłączyłem.
Dokupiłem uchwyt na przyssawkę oraz kartę Samsung Evo 32GB (pomarańczowa).
Przydał się też przedłużacz usb - dołączony kabel był o ~30 cm za krótki żebym mógł go fajnie poprowadzić w uszczelce i dalej pod fotelem pasażera do gniazda zapalniczki w podłokietniku.

Co do samej kamerki, to na razie 2 razy z nią jeździłem, ale pierwsze wrażenia mam:
+sprawia wrażenie dobrze wykonanej, ładnie się prezentuje
+problemu z utratą ostrości nie zauważyłem, ale auto nie miało okazji żeby się nagrzać do wysokiej temeratury
+-szeroki kąt widzenia mocno zniekształca obraz na bokach (zdawałem sobie z tego sprawę, ale sądziłem że będzie to w mniejszym stopniu)
+- wspomniany trochę za krótki kabel (przedłużacz akurat miałem, więc nie musiałem kupować)

-jest sporo większa i bardziej widoczna od Mio Mivue C320
- słaba aplikacja: najnowsza wersja ze sklepu google na początku się połączyła, potem już nie. Pobrałem wersję 2.0.4 (w jednym z komentarzy przeczytałem, że ta wersja dobrze działała). Pierwsza próba połączenia się nie udała, następna się udała, ale nie udało mi się pobrać pliku na telefon -> doszło do ~50% i przerwało. Kolejna próba również nie udana. Więcej nie próbowałem
- nagrania są bardzo ziarniste, czytelność numerów rejestracyjnych mogłaby być lepsza, chociaż tragedii nie ma. Mimo to oczekiwałem lepszej jakości
- nagrywałem z dźwiękiem - straszne zakłócenia, jakby na zewnątrz była wichura, a nic takiego nie było. Auto w mojej opinii dobrze wyciszone. Być może spowodowane to było nawiewem klimy (ustawiona na auto, słyszalna bardzo cicho, ale może kamera inaczej to zarejestrowała).

Bez aplikacji da się obejść, chociaż jak jest to wypadałoby żeby działała poprawnie.
Ziarnistość do przeżycia, chociaż wolałbym bardziej wygładzony obraz.
Największy minus za jakość dźwięku, zdecydowanie nie powinno tak być. Potestuję jeszcze i zobaczę czy da się coś z tym zrobić. Jeżeli nic, wówczas pozostanie wyłączyć rejestrowanie dźwięku albo zwrot, ale żadna opcja mi się nie uśmiecha.

Załączam link do filmu z dzisiejszego pięknego i słonecznego dnia. Byłbym wdzięczny za obejrzenie i wypowiedzenie się co do jakości nagrania.
https://drive.google.com/file/d/13zJkBF4...sp=sharing
Nagrywane 1080p 30kl/s z dźwiękiem.

Wersja kamery XCUS V1.4 (info na pudełku).
 
Odpowiedz
@dzudzu9, bardzo dzeikujemy za recenzje,
z mojej strony moge podpowiedziec aby obnizyc kamere aby nagrywala droge a nie niebo, bo kamera od jasnego nieba zmniejsza naswietlenie klatek sadzac, ze jest tak jasno (a nie jest).

kamera ma byc ustawiona 60% droga , 40% ponad horyzont i bedzie lepiej, bo niestety nawet ogladajac nagranie (moja glowa mimo woli odchylala sie w gore) Wink

[Obrazek: fv.jpg]

samo nagranie bardzo czyste i lekko ziarniste (tak te kamery maja).
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
[Obrazek: untitlvdv.png]
 
Odpowiedz
Dzięki @pizdys. Obniżę i zobaczę jak to wpłynie na jakość nagrania, bo przyznam, że byłem zaskoczony takim ciemnym nagraniem mimo słonecznego dnia. Twoja odpowiedź to tłumaczy Smile
A co z dźwiękiem? Masz pomysł skąd te silne zakłócenia?
 
Odpowiedz
A sorry nie sluchalem dzwieku, wczesniej
w/g mnie to dmucha wiatr z dmuchawy z nawiewu spod szyby lub okno otwarte, to brzmienie ma nature jak dmuchanie w mikrofon Smile

co do obnizenia kamery to na 100% jasnosc sie zmieni na +
wracajac jezcze do nagrania to jest bardzo dobre i ostre (ostrosc w rogach ok), to oznacza ze nie ma tu wad sprzetowych.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
[Obrazek: untitlvdv.png]
 
Odpowiedz
UPDATE:
+wczoraj aplikacja połączyła się za pierwszym razem i bez najmniejszego problemu ściągnąłem na tel 2 pliki po ~320 MB. Średni transfer ~1,3 MB/s. Możliwe że wcześniejsze problemy wynikały stąd, że miałem w tel. włączone Wifi i Dane mobilne (?)
+po obniżeniu kamerki obraz stał się lepszy/jaśniejszy, czytelność tablic wzrosła, załamanie na bokach jakby mniejsze
+huczenie (jakby wiatr) na nagraniu był spowodowany nawiewem klimy skierowanym prosto na kamerkę. Po zmianie kierunku nawiewu problem zniknął i jest już ok.
Generalnie udało się wyeliminować wszystkie problemy Smile Kamerkę polecam Smile
 
Odpowiedz
  


Skocz do:


Browsing: 2 gości