• Witamy w serwisie AutoWrzuta.pl
  • Zapraszamy na strony naszych Partnerów!
  • Chcesz, żeby Twój film był w tv? Czytaj ogłoszenia!
Witaj! Logowanie Rejestracja


Ankieta: czy jestes zadowolony z tej baterii na ogniwach LiFePO4, ktorej?
TAK [Cellink B, NEO6, NEO9, PRO]
TAK [Blackvue B-124]
TAK [IROAD POWER PACK / GPACK]
NIE jestem zadowolony...
ciagle sie zastanawiam...
[Wyniki ankiety]
 
Uwaga: To jest publiczna ankieta, więc każdy może zobaczyć na co zagłosowano.
Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Cellink B [Power Bank zaprojektowany dla kamer CAR DVR]
Nie pamietam. Nie pomoge. Wszystko to co robilem opisalem
 
Odpowiedz
Zasilacz dotarł ver. 00
Wtyczki zalutowane, rezystory jakie użyłem to: 39 Ohm i 390 Ohm. 
Jak wlutowałem 47 Ohm dioda w zasilaczu świeciła na czerwono. Jak zamiast 390 Ohm dałem 220 Ohm to po paru sekundach tego 220 Ohm nie można było dotknąć a napięcie było 15.11V. Natomiast 390 Ohm jest gorący ale nie parzy. Napięcie 14.13V. Myślę że będzie ok. W niedzielę test jak Cellink w aucie spadnie do zera.
   
   
Przed przeróbką
   
Po wlutowaniu rezystorów
   
   
Laguna III + VIOFO A129 G Duo + Cellink Neo9
 
Odpowiedz
super @darecki78, o to wlasnie chodzi Smile
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
[Obrazek: untitlvdv.png]
 
Odpowiedz
Wczoraj ładowałem Cellinka, wszystko lux działa, przewody od zasilacza i te dolutowane zimne Smile
@pizdys jak to mówią trochę chęci i obycia z lutownicą i wszystko można zdziałać Smile
Laguna III + VIOFO A129 G Duo + Cellink Neo9
 
Odpowiedz
  


Skocz do:


Browsing: 2 gości