Liczba postów: 762
Liczba wątków: 2
Dołączył: Mar 2018
Reputacja:
48
Nie pamietam. Nie pomoge. Wszystko to co robilem opisalem
Liczba postów: 36
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jan 2019
Reputacja:
2
Skąd: Pionki
20-02-2021, 00:35:55
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-02-2021, 00:38:27 przez darecki78.)
Zasilacz dotarł ver. 00
Wtyczki zalutowane, rezystory jakie użyłem to: 39 Ohm i 390 Ohm.
Jak wlutowałem 47 Ohm dioda w zasilaczu świeciła na czerwono. Jak zamiast 390 Ohm dałem 220 Ohm to po paru sekundach tego 220 Ohm nie można było dotknąć a napięcie było 15.11V. Natomiast 390 Ohm jest gorący ale nie parzy. Napięcie 14.13V. Myślę że będzie ok. W niedzielę test jak Cellink w aucie spadnie do zera.
Przed przeróbką
Po wlutowaniu rezystorów
Laguna III + VIOFO A129 G Duo + Cellink Neo9
Liczba postów: 36
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jan 2019
Reputacja:
2
Skąd: Pionki
22-02-2021, 23:33:53
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-02-2021, 23:35:44 przez darecki78.)
Wczoraj ładowałem Cellinka, wszystko lux działa, przewody od zasilacza i te dolutowane zimne

@
pizdys jak to mówią trochę chęci i obycia z lutownicą i wszystko można zdziałać
Laguna III + VIOFO A129 G Duo + Cellink Neo9